* Points   
Register    Login    Forum    Search    FAQ

Board index » Search


Search found 25796 matches
Search these results:

Search
Author Message

 Forum: Off Topic   Topic: "Tazer!" Bang. opps. "Holy shit....i just shot him."

Posted: Mon Apr 12, 2021 11:32 pm 

Replies: 3
Views: 32


Well, time for the test. The last notable accidental shooting deal in minnesota was a Somali-American minnesota police officer...accidentally shooting a quite white australian american woman. They labelled it third degree murder and manslaughter and he got 12.5 years. And this was right after Jeroni...

 Forum: Off Topic   Topic: "Tazer!" Bang. opps. "Holy shit....i just shot him."

Posted: Mon Apr 12, 2021 11:18 pm 

Replies: 3
Views: 32


They always seem to find a way to kill the black ppl. Eventually more blk ppl are gonna panic and struggle at the sight of police...because they'll be worried about being dead.

 Forum: General Sports Discussion   Topic: UFC - MMA Thread

 Post subject: Re: UFC - MMA Thread
Posted: Mon Apr 12, 2021 10:20 pm 

Replies: 2952
Views: 643592


Its funny that Thug Rose doesn't remember when Joanna came out of her face and came with that boogie woman nonsense...how it ended for her. Thug Rose should have stuck with her quiet nerdy broken mentally troubled lil girl persona.....the one she's taking on right now is notorious for getting beat t...

 Forum: General Sports Discussion   Topic: UFC - MMA Thread

 Post subject: Re: UFC - MMA Thread
Posted: Mon Apr 12, 2021 9:40 pm 

Replies: 2952
Views: 643592


wow. Thug Rose is a real cunt. disgraceful shit. i hope Weili beats the shit out of her. https://mmajunkie.usatoday.com/2021/04/ufc-261-rose-namajunas-zhang-weili-better-dead-than-red Holy fuck. Talk about a convoluted conflation. She has beef against the communist russians.....the chinese are comm...

 Forum: General Sports Discussion   Topic: NBA 2019-2020 Season Thread

Posted: Mon Apr 12, 2021 6:03 pm 

Replies: 1389
Views: 103028


Thats why you dont see these bitches striking, withholding their labor...because they know that they are replaceable...and if not, wont be missed by anyone. Thats why they beggin niggas like draymond to get on code with whatever women say...because these women can't win shit without male fans, becau...

 Forum: General Sports Discussion   Topic: NBA 2019-2020 Season Thread

Posted: Mon Apr 12, 2021 6:01 pm 

Replies: 1389
Views: 103028


These broads need to just stfu and be happy that even have a WNBA... The truth is nobody watches that shit the ratings are dogshit. I'm the only one here that even knows the WNBA draft is this week,honestly nobody else here cares :hearty-laugh: :hearty-laugh: :hearty-laugh: I watch WNBA games and I...

 Forum: Off Topic   Topic: Life after Trump/Final Debriefing

Posted: Mon Apr 12, 2021 4:31 pm 

Replies: 48
Views: 1987


V wrote:
YOu postin' particle physics now. :lol:


particle politics bro :lol:

 Forum: Off Topic   Topic: Life after Trump/Final Debriefing

Posted: Mon Apr 12, 2021 12:40 pm 

Replies: 48
Views: 1987


Attachment:
EypXc01WgAUerQU.jpg
EypXc01WgAUerQU.jpg [ 28.56 KiB | Viewed 44 times ]
Pretty accurate of BHO in addition to twitter.

 Forum: General Sports Discussion   Topic: NBA 2019-2020 Season Thread

Posted: Mon Apr 12, 2021 9:57 am 

Replies: 1389
Views: 103028


And here is an example of a man virtue signaling for the attention and praise of liberals and ID pol fanatics. If he was doing it for black folks, he wouldn't have sacrificed his fellow black man to do it. The black community isn't fond of what he did on that point, even though they acknowledge that...

 Forum: General Sports Discussion   Topic: NBA 2019-2020 Season Thread

Posted: Mon Apr 12, 2021 9:18 am 

Replies: 1389
Views: 103028


https://www.google.com/amp/s/lakersdaily.com/kyrie-irving-brings-to-light-derogatory-racial-slur-dennis-schroder-used-against-him-during-lakers-nets-game/amp/ im crying over here. :hearty-laugh: :hearty-laugh: :hearty-laugh: Schroeder probably gonna get fined for using "derogatory and offensiv...

 Forum: General Sports Discussion   Topic: NBA 2019-2020 Season Thread

Posted: Mon Apr 12, 2021 8:46 am 

Replies: 1389
Views: 103028


Even when I swear that I'll lay off of Kyrie Irving in the future he goes and says/does some shit that shows how much of a pussy he is. Dennis Schröder and him get chippy in a game, Dennis complains to the refs, and Kyrie acts like a pompous ass to Dennis over it, then gets in his face. Dennis didnt...

 Forum: General Boxing Chat   Topic: Fimo vs Haney

 Post subject: Re: Fimo vs Haney
Posted: Sat Apr 10, 2021 9:52 am 

Replies: 12
Views: 423


V wrote:
So if it goes the distance, or an early KO, or some other BS happens I suppose he won't look good. :lol:
Linares might look bad. :lol: Thus Fimo can't look good.
Sounds like leaving yourself an out. :P


:lol:

 Forum: Off Topic   Topic: Godzilla vs Kong

 Post subject: Re: Godzilla vs Kong
Posted: Fri Apr 09, 2021 6:34 pm 

Replies: 4
Views: 211


You shouldnt be because it makes sense. One is the King. Plus. They still ended it giving the other their deserved stripes. Plus one is clearly more battle tested. Lol. I liked it.

 Forum: General Boxing Chat   Topic: Ryan Garcias special

 Post subject: Re: Ryan Garcias special
Posted: Fri Apr 09, 2021 5:28 pm 

Replies: 56
Views: 2384


Icecold323 wrote:
He is fighting Fortuna which is a better matchup then who Haney is fighting. Just like Ryan’s last fight was also a better opponent than who Haney fights.


Immaterial when he wont fight Haney...who is a better fight than who both guys are fighting. Especially after all his talk.

 Forum: Off Topic   Topic: Godzilla vs Kong

 Post subject: Re: Godzilla vs Kong
Posted: Fri Apr 09, 2021 2:09 pm 

Replies: 4
Views: 211


Maaaan..Zilla made Kong his bitch.


Bruh :lol: :lol: :lol: :lol: He fuckin did!! When that point game in the movie I was like...holy shit...he was playing with him....he has willfully decided to stop playing and end the fight :shock: :shock: :shock: :lol:

 Forum: Off Topic   Topic: DMX is on the way out

 Post subject: Re: DMX is on the way out
Posted: Fri Apr 09, 2021 12:59 pm 

Replies: 14
Views: 332


Bro, you dont have to tell me man, its gotta be!! My ex homies mom went, and him and his dad decided to go switch her off and go with the do not resuscitate well in advance. My mom knows his family so when we heard it...we both got the shakes and looked at each other, and I told her, ayo....if you g...

 Forum: Off Topic   Topic: DMX is on the way out

 Post subject: Re: DMX is on the way out
Posted: Fri Apr 09, 2021 12:42 pm 

Replies: 14
Views: 332


RIP.

It was his time I guess. He knew it was his time, thats why he OD'd. It was the rest that couldnt let go and dragged this thing out.

 Forum: Off Topic   Topic: Gun Control

 Post subject: Re: Gun Control
Posted: Fri Apr 09, 2021 11:15 am 

Replies: 28
Views: 7137


Image

"I need it for hunting, and home defense!"

 Forum: Off Topic   Topic: Gun Control

 Post subject: Re: Gun Control
Posted: Fri Apr 09, 2021 10:52 am 

Replies: 28
Views: 7137


Ppl let their desires dragoon them into choosing and championing bad ideas. Let me use women again. Women will tell you that they dont take drinks from strangers, that they are very careful and secure about that, for obvious reasons. You wont hear them use the argument there about a magical world wh...

 Forum: Off Topic   Topic: Gun Control

 Post subject: Re: Gun Control
Posted: Fri Apr 09, 2021 10:35 am 

Replies: 28
Views: 7137


Its the exact same concept as when we tell women not to dress a certain way and not to wander out at night, and their response is some prattle about their freedoms, victim blaming, and how we should be fighting for them being able to do those things. When the overarching reality is, we understand an...

 Forum: Off Topic   Topic: Gun Control

 Post subject: Re: Gun Control
Posted: Fri Apr 09, 2021 8:18 am 

Replies: 28
Views: 7137


If I was living in the US, I'd be a staunch believer in the 2nd amendment, because I know crazy erratic motherfuckers like Burowz say shit about the tyrannical government, only to run away from bums at gas stations with the intention of calling the police on them. Too many crazy armed ppl in the US,...

 Forum: Off Topic   Topic: Asian hate crimes on the rise.

Posted: Thu Apr 08, 2021 3:23 pm 

Replies: 116
Views: 2612


Bro.

Image

 Forum: Off Topic   Topic: Asian hate crimes on the rise.

Posted: Thu Apr 08, 2021 3:22 pm 

Replies: 116
Views: 2612


you mean the mother fucked OJ....?? You dont know this???????? Apprently OJ Nicole the Kris Jenner and the Cuck Dad was all friends man, in the hot tub, Nicole must have bounced and the cuck dad left, and OJ fucked the Bejesus out of her. OJ told the story man! https://www.youtube.com/watch?v=kxAJ1...

 Forum: Off Topic   Topic: Asian hate crimes on the rise.

Posted: Thu Apr 08, 2021 3:00 pm 

Replies: 116
Views: 2612


speaking of social media, this is absolutely hilarious, sad, and pathetic. but mostly hilarious. https://www.google.com/amp/s/amp.cnn.com/cnn/2021/04/08/entertainment/khloe-kardashian-unedited-photo/index.html All that money and entitlement and this whore cant find any peace lol. FTR, I'd fuck fuck...

 Forum: Off Topic   Topic: COVID 2021

 Post subject: Re: COVID 2021
Posted: Thu Apr 08, 2021 2:52 pm 

Replies: 172
Views: 5923


but prior to my appointment my wife said she was on the phone with the people trying to switch from the Pfizer to J&J so i only have to do the 1 shot. i said i swear to god you better hang up right now. :lol: way to many stories and questionable at best numbers with them. :hearty-laugh: :hearty...
Sort by:  
 
 
Page 1 of 1032 [ Search found 25796 matches ]


Board index » Search


Jump to: