* Points   
Register    Login    Forum    Search    FAQ

Board index » General Sports Discussion




Post new topic Reply to topic  [ 628 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 26  Next
Author Message
 Post Posted: Wed May 08, 2019 10:47 am 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:28 pm
Cash on hand:
64,578.00

Posts: 17780
Has thanked: 25 times
Been thanked: 35 times
National Flag: IrelandIreland
Bucks-Raps is gonna be good.


must be a Boston thing to declare something over thats far from over. :lol:

Raps are obviously up 3-2 but Philly has game 6 at home and anything can happen in Game 7. it aint over.

_________________
Image


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Wed May 08, 2019 10:49 am 
Status: Offline

Joined: Mon Apr 07, 2014 10:13 am
Cash on hand:
23,384.45

Bank:
14,485,361.75

Posts: 11781
Has thanked: 35 times
Been thanked: 8 times
National Flag: United States of AmericaUnited States of America
LOL. Just a prediction.


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Wed May 08, 2019 8:57 pm 
Status: Offline

Joined: Sat Jun 07, 2014 1:06 pm
Cash on hand:
10,482.60

Posts: 734
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Bucks and Raptors will be great.


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Wed May 08, 2019 10:51 pm 
Status: Online
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 8:14 pm
Cash on hand:
40,658.65

Bank:
17,274,880.85

Posts: 19606
Has thanked: 23 times
Been thanked: 44 times
National Flag: JamaicaJamaica
Kyrie Irving is overrated, still overrated. Poor mans Kobe, very poor.

_________________
Burows said I gotta get rid of my Alyssa Milano sig....

I think he's on a sex strike...


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Thu May 09, 2019 12:04 am 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:28 pm
Cash on hand:
64,578.00

Posts: 17780
Has thanked: 25 times
Been thanked: 35 times
National Flag: IrelandIreland
Kyrie Irving is overrated, still overrated. Poor mans Kobe, very poor.


utterly disgraceful.

_________________
Image


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Thu May 09, 2019 12:27 am 
Status: Online
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 8:14 pm
Cash on hand:
40,658.65

Bank:
17,274,880.85

Posts: 19606
Has thanked: 23 times
Been thanked: 44 times
National Flag: JamaicaJamaica
Come on James, we're all cheering for you....except Ice lol.

_________________
Burows said I gotta get rid of my Alyssa Milano sig....

I think he's on a sex strike...


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Thu May 09, 2019 12:38 am 
Status: Online
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 8:14 pm
Cash on hand:
40,658.65

Bank:
17,274,880.85

Posts: 19606
Has thanked: 23 times
Been thanked: 44 times
National Flag: JamaicaJamaica
Durant out for the rest of the game!! Take this game James!!!

_________________
Burows said I gotta get rid of my Alyssa Milano sig....

I think he's on a sex strike...


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Thu May 09, 2019 12:57 am 
Status: Online
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 8:14 pm
Cash on hand:
40,658.65

Bank:
17,274,880.85

Posts: 19606
Has thanked: 23 times
Been thanked: 44 times
National Flag: JamaicaJamaica
The Rockets get Durant out of the game for an entire 4th qtr....and then they CHOKE!!!

_________________
Burows said I gotta get rid of my Alyssa Milano sig....

I think he's on a sex strike...


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Thu May 09, 2019 8:01 am 
Status: Offline

Joined: Sat Jun 07, 2014 1:06 pm
Cash on hand:
10,482.60

Posts: 734
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
They did but we'll take game 6.


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Thu May 09, 2019 8:25 am 
Status: Offline

Joined: Mon Apr 07, 2014 10:13 am
Cash on hand:
23,384.45

Bank:
14,485,361.75

Posts: 11781
Has thanked: 35 times
Been thanked: 8 times
National Flag: United States of AmericaUnited States of America
Shits real interesting now.


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Thu May 09, 2019 9:55 am 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:28 pm
Cash on hand:
64,578.00

Posts: 17780
Has thanked: 25 times
Been thanked: 35 times
National Flag: IrelandIreland
Rockets were potentially one qtr of basketball away, with KD out, from carving out a very realistic road to the Finals. and they fucking blew it. doesnt matter if they win game 6. they wont win Game 7. they lost the series last night.

_________________
Image


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Thu May 09, 2019 10:34 am 
Status: Offline

Joined: Mon Apr 07, 2014 10:13 am
Cash on hand:
23,384.45

Bank:
14,485,361.75

Posts: 11781
Has thanked: 35 times
Been thanked: 8 times
National Flag: United States of AmericaUnited States of America
Rockets were potentially one qtr of basketball away, with KD out, from carving out a very realistic road to the Finals. and they fucking blew it. doesnt matter if they win game 6. they wont win Game 7. they lost the series last night.


Now who's prematurely calling shit over? :lol:


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Thu May 09, 2019 10:41 am 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:28 pm
Cash on hand:
64,578.00

Posts: 17780
Has thanked: 25 times
Been thanked: 35 times
National Flag: IrelandIreland
Rockets were potentially one qtr of basketball away, with KD out, from carving out a very realistic road to the Finals. and they fucking blew it. doesnt matter if they win game 6. they wont win Game 7. they lost the series last night.


Now who's prematurely calling shit over? :lol:



:oops:

_________________
Image


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Thu May 09, 2019 10:56 am 
Status: Online
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 8:14 pm
Cash on hand:
40,658.65

Bank:
17,274,880.85

Posts: 19606
Has thanked: 23 times
Been thanked: 44 times
National Flag: JamaicaJamaica
Rockets and Sixers both on life support. They gonna get another sweet spot chance like that again this series?

Sixers are just straight up sputtering and Kawhi had a down game to his playoff standard, but the other raps woke up. They'll both be primed to close it out tonight.

Fuckin mess in Laker land.

_________________
Burows said I gotta get rid of my Alyssa Milano sig....

I think he's on a sex strike...


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Thu May 09, 2019 11:14 am 
Status: Offline

Joined: Mon Apr 07, 2014 10:13 am
Cash on hand:
23,384.45

Bank:
14,485,361.75

Posts: 11781
Has thanked: 35 times
Been thanked: 8 times
National Flag: United States of AmericaUnited States of America
Really interested to see if Kawhi stays in Toronto


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Thu May 09, 2019 11:20 am 
Status: Online
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 8:14 pm
Cash on hand:
40,658.65

Bank:
17,274,880.85

Posts: 19606
Has thanked: 23 times
Been thanked: 44 times
National Flag: JamaicaJamaica
Really interested to see if Kawhi stays in Toronto


I think he's gone. Especially if Toronto wins the chip. He wants to go home. Its the clippers or Toronto, no one else has a chance.

Would you rather have Westbrook or Irving?

Would you give Kyrie Irving the max?

_________________
Burows said I gotta get rid of my Alyssa Milano sig....

I think he's on a sex strike...


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Thu May 09, 2019 11:26 am 
Status: Offline

Joined: Mon Apr 07, 2014 10:13 am
Cash on hand:
23,384.45

Bank:
14,485,361.75

Posts: 11781
Has thanked: 35 times
Been thanked: 8 times
National Flag: United States of AmericaUnited States of America
Yeah, I am with you. I think he's going home.

Man, that's a good question, westbrook or kyrie. I think I go with Westbrook, but I could still be riding the fact I am pissed at kyrie.

Kyrie is a max guy. He's gonna get it somewhere. Personally, for the Boston situation, I would only give kyrie the max if I knew we were going to be able to pair him up with AD. Kyrie CAN NOT be the #1 on your team. Just like I don't think Westbrook can be the #1 on your team.


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Thu May 09, 2019 11:34 am 
Status: Offline

Joined: Sat Jun 07, 2014 1:06 pm
Cash on hand:
10,482.60

Posts: 734
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Chris Paul doesn't have it anymore. He's been trash the whole series. I thought he wanted a chip badly but he just looks slow and old. Gordon Capela and Rivers couldn't make anything yet still we had an golden opportunity. Its like they relaxed when KD went out and stopped playing hard.


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Thu May 09, 2019 11:36 am 
Status: Online
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 8:14 pm
Cash on hand:
40,658.65

Bank:
17,274,880.85

Posts: 19606
Has thanked: 23 times
Been thanked: 44 times
National Flag: JamaicaJamaica
Westbrook for me. Does better as a point guard for all the shit we give him.

_________________
Burows said I gotta get rid of my Alyssa Milano sig....

I think he's on a sex strike...


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Thu May 09, 2019 11:37 am 
Status: Online
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 8:14 pm
Cash on hand:
40,658.65

Bank:
17,274,880.85

Posts: 19606
Has thanked: 23 times
Been thanked: 44 times
National Flag: JamaicaJamaica
Chris Paul doesn't have it anymore. He's been trash the whole series. I thought he wanted a chip badly but he just looks slow and old. Gordon Capela and Rivers couldn't make anything yet still we had an golden opportunity. Its like they relaxed when KD went out and stopped playing hard.


Paul is old. Ya it was bad man. They looked bad that whole 4th, and Harden stepped back.

Luckily KD aint playing game 6.

_________________
Burows said I gotta get rid of my Alyssa Milano sig....

I think he's on a sex strike...


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Thu May 09, 2019 11:45 am 
Status: Offline

Joined: Mon Apr 07, 2014 10:13 am
Cash on hand:
23,384.45

Bank:
14,485,361.75

Posts: 11781
Has thanked: 35 times
Been thanked: 8 times
National Flag: United States of AmericaUnited States of America
The entire country outside the bay area is with you RJ, LOL


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Thu May 09, 2019 8:33 pm 
Status: Online
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 8:14 pm
Cash on hand:
40,658.65

Bank:
17,274,880.85

Posts: 19606
Has thanked: 23 times
Been thanked: 44 times
National Flag: JamaicaJamaica
The sixers need to drop Brown. These guys have no system. It's just a bunch of seat of pants hero/iso ball. Too much talent on that team to be doing that shit, even with a hobbled Embiid.

_________________
Burows said I gotta get rid of my Alyssa Milano sig....

I think he's on a sex strike...


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Thu May 09, 2019 11:45 pm 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:28 pm
Cash on hand:
64,578.00

Posts: 17780
Has thanked: 25 times
Been thanked: 35 times
National Flag: IrelandIreland
3-3


Game 7.

_________________
Image


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Thu May 09, 2019 11:57 pm 
Status: Offline
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 9:25 pm
Cash on hand:
115,926.35

Posts: 7550
Has thanked: 1 time
Been thanked: 14 times
I have not had any faith in this team all year, just been too much drama. And now KD is gone for at least the rest of this series, our bench seems like crap now. Klay and Steph have to take it back to the old days but i wont be surprised if Houston takes us out.


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Fri May 10, 2019 12:22 am 
Status: Online
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 8:14 pm
Cash on hand:
40,658.65

Bank:
17,274,880.85

Posts: 19606
Has thanked: 23 times
Been thanked: 44 times
National Flag: JamaicaJamaica
3-3


Game 7.


Dont get much better!

_________________
Burows said I gotta get rid of my Alyssa Milano sig....

I think he's on a sex strike...


Top 
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
 
Post new topic Reply to topic  [ 628 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 26  Next

Board index » General Sports Discussion


Who is online

Users browsing this forum: 5Burowz and 3 guests

 
 

 
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to: