* Points   
Register    Login    Forum    Search    FAQ

Board index » Off Topic




Post new topic Reply to topic  [ 25 posts ] 
Author Message
 Post subject: Hulk Hogan movie
 Post Posted: Fri Jan 08, 2021 11:45 pm 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:28 pm
Cash on hand:
133,552.00

Posts: 23945
Has thanked: 26 times
Been thanked: 46 times
National Flag: IrelandIreland
the uber talented Chris Hemsworth starring as the Hulkster himself. this should be good. i hope they include Hogans racist side and his personal issues with Macho Man and Warrior.

_________________
"I’ll lead an effective strategy to mobilize, trunalimunumaprzure."

-Joe Biden


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: Hulk Hogan movie
 Post Posted: Thu Jan 14, 2021 12:12 am 
Status: Offline
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 9:25 pm
Cash on hand:
143,002.60

Posts: 9035
Has thanked: 1 time
Been thanked: 17 times
the uber talented Chris Hemsworth starring as the Hulkster himself. this should be good. i hope they include Hogans racist side and his personal issues with Macho Man and Warrior.



Word?!!! Chris hemsworth tho? And lol i dont want to see his racist side, if he was racist at all.


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: Hulk Hogan movie
 Post Posted: Thu Jan 14, 2021 12:47 am 
Status: Offline
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 9:25 pm
Cash on hand:
143,002.60

Posts: 9035
Has thanked: 1 time
Been thanked: 17 times
Well Hogan is a consultant and producer on the show, so I don’t expect him to talk about the racists shit among others, but who knows. Netflix likes to go all the way and they pay big bucks. They can probably get him to speak on it


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: Hulk Hogan movie
 Post Posted: Thu Jan 14, 2021 12:54 am 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:28 pm
Cash on hand:
133,552.00

Posts: 23945
Has thanked: 26 times
Been thanked: 46 times
National Flag: IrelandIreland
hopefully they re-create this scene, with Terry Crews as Booker T. :rofl:



_________________
"I’ll lead an effective strategy to mobilize, trunalimunumaprzure."

-Joe Biden


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: Hulk Hogan movie
 Post Posted: Fri Jan 15, 2021 11:53 am 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:02 am
Cash on hand:
39,735.20

Posts: 2909
Has thanked: 0 time
Been thanked: 6 times
I hope they don't touch the Macho Man issue, my boy Randy Savage extended the invitation to Hogan for a real throw down with all proceeds going to a children's foundation and Hogan ain't want none of that smoke.
I don't want them cuddling those facts to make Hogan look better, and Savage ain't here to defend himself.

Don't get me started bro.

Macho losing to Hogan in wrestle mania, add that to my list of biggest sports disappointments

_________________
Image

How I feel after failing the Anis test


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: Hulk Hogan movie
 Post Posted: Fri Jan 15, 2021 12:09 pm 
Status: Online
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 8:14 pm
Cash on hand:
128,077.65

Bank:
22,846,029.85

Posts: 25131
Has thanked: 27 times
Been thanked: 47 times
National Flag: JamaicaJamaica
i'm over Hulk Hogan.

Growing up I was a hulkamaniac man, everything was the Hulkster!

But as a grown man and after learning so much about the shit back stage....it was all a lie. Like he was just the biggest asshole going in the business!

Fuck Hulk Hogan. FR.

I hear none of the current gen of wrestlers give him the HOF treatment, instead they just stay the fuck away from him and ignore his reach outs. Good for them. Most probably jaded Hulkamaniacs too.

_________________


And then, in the falling ash of winter, amid the graveyard of a world destroyer...there was Thor... and the end of everything.
The Black Winter: "You have won.... nothing. Your.... end.... it cannot be stopped...Before I am no more... Do you want to see? ...How you will Die?"

Thor: "YES"


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: Hulk Hogan movie
 Post Posted: Fri Jan 15, 2021 12:33 pm 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:02 am
Cash on hand:
39,735.20

Posts: 2909
Has thanked: 0 time
Been thanked: 6 times
Jermz
YouTube Macho man speaking on Hogan situation. Classic shit.
Macho Man was a real one.

_________________
Image

How I feel after failing the Anis test


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: Hulk Hogan movie
 Post Posted: Fri Jan 15, 2021 12:38 pm 
Status: Online
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 8:14 pm
Cash on hand:
128,077.65

Bank:
22,846,029.85

Posts: 25131
Has thanked: 27 times
Been thanked: 47 times
National Flag: JamaicaJamaica
Jermz
YouTube Macho man speaking on Hogan situation. Classic shit.
Macho Man was a real one.


The good Lord took Randy the good before he went bad and fucked Hogan up on TV :lol:

_________________


And then, in the falling ash of winter, amid the graveyard of a world destroyer...there was Thor... and the end of everything.
The Black Winter: "You have won.... nothing. Your.... end.... it cannot be stopped...Before I am no more... Do you want to see? ...How you will Die?"

Thor: "YES"


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: Hulk Hogan movie
 Post Posted: Fri Jan 15, 2021 12:50 pm 
Status: Online
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 8:14 pm
Cash on hand:
128,077.65

Bank:
22,846,029.85

Posts: 25131
Has thanked: 27 times
Been thanked: 47 times
National Flag: JamaicaJamaica
Fuck Hogan



it's all about Randy Savage.

_________________


And then, in the falling ash of winter, amid the graveyard of a world destroyer...there was Thor... and the end of everything.
The Black Winter: "You have won.... nothing. Your.... end.... it cannot be stopped...Before I am no more... Do you want to see? ...How you will Die?"

Thor: "YES"


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: Hulk Hogan movie
 Post Posted: Fri Jan 15, 2021 2:09 pm 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:28 pm
Cash on hand:
133,552.00

Posts: 23945
Has thanked: 26 times
Been thanked: 46 times
National Flag: IrelandIreland
"comparatively speaking to the Macho Man you are nothing but garbage, yea, nothing but garbage."



:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

_________________
"I’ll lead an effective strategy to mobilize, trunalimunumaprzure."

-Joe Biden


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: Hulk Hogan movie
 Post Posted: Fri Jan 15, 2021 2:15 pm 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:28 pm
Cash on hand:
133,552.00

Posts: 23945
Has thanked: 26 times
Been thanked: 46 times
National Flag: IrelandIreland
all the shit ya talking about is 100% true, fuck Hogan, i dont even rank him,.literally, not even an honorable mention on my top list from the other wrestling thread. but all that shit is why i cant wait to see it. there's an entertaining, crazy and controversial story to be told, that goes deeper than "Hulkamania" with all his leg drops and saying prayers and eating vitamins. obviously there will be some Hogan glorifying. but i wanna see how much of the real stories they touch on. and we all know most of it already, and people will come out in mass to properly trash the project if it insults our intelligence.

_________________
"I’ll lead an effective strategy to mobilize, trunalimunumaprzure."

-Joe Biden


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: Hulk Hogan movie
 Post Posted: Fri Jan 15, 2021 2:46 pm 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:02 am
Cash on hand:
39,735.20

Posts: 2909
Has thanked: 0 time
Been thanked: 6 times
How can you quite that line ans not include.. "Gallina" :rofl:
Chicken in Spanish :lol:

_________________
Image

How I feel after failing the Anis test


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: Hulk Hogan movie
 Post Posted: Fri Jan 15, 2021 2:51 pm 
Status: Online
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 8:14 pm
Cash on hand:
128,077.65

Bank:
22,846,029.85

Posts: 25131
Has thanked: 27 times
Been thanked: 47 times
National Flag: JamaicaJamaica
all the shit ya talking about is 100% true, fuck Hogan, i dont even rank him,.literally, not even an honorable mention on my top list from the other wrestling thread. but all that shit is why i cant wait to see it. there's an entertaining, crazy and controversial story to be told, that goes deeper than "Hulkamania" with all his leg drops and saying prayers and eating vitamins. obviously there will be some Hogan glorifying. but i wanna see how much of the real stories they touch on. and we all know most of it already,and people will come out in mass to properly trash the project if it insults our intelligence.


:hearty-laugh: Good point!

_________________


And then, in the falling ash of winter, amid the graveyard of a world destroyer...there was Thor... and the end of everything.
The Black Winter: "You have won.... nothing. Your.... end.... it cannot be stopped...Before I am no more... Do you want to see? ...How you will Die?"

Thor: "YES"


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: Hulk Hogan movie
 Post Posted: Fri Jan 15, 2021 2:51 pm 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:28 pm
Cash on hand:
133,552.00

Posts: 23945
Has thanked: 26 times
Been thanked: 46 times
National Flag: IrelandIreland
i aint even catch that. :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

that man was on some other shit. :hearty-laugh:


R.I.P Randy Savage.

_________________
"I’ll lead an effective strategy to mobilize, trunalimunumaprzure."

-Joe Biden


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: Hulk Hogan movie
 Post Posted: Fri Jan 15, 2021 2:55 pm 
Status: Online
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 8:14 pm
Cash on hand:
128,077.65

Bank:
22,846,029.85

Posts: 25131
Has thanked: 27 times
Been thanked: 47 times
National Flag: JamaicaJamaica
How can you quite that line ans not include.. "Gallina" :rofl:
Chicken in Spanish :lol:


Well, lets get it right man...and isolate the true beauty of it :lol: Chicken is generally a unisex term....as both the male and female version qualify as being chickens. Spanish aint my mother tongue, but I got the impression that Gallina was exclusively the female variant. So he aint callin Tito Santana a chicken, he's calling him a Hen :lol: :lol: :lol: :hearty-laugh: :hearty-laugh: :hearty-laugh: not a rooster...not a Gallo, a Hen!!!

_________________


And then, in the falling ash of winter, amid the graveyard of a world destroyer...there was Thor... and the end of everything.
The Black Winter: "You have won.... nothing. Your.... end.... it cannot be stopped...Before I am no more... Do you want to see? ...How you will Die?"

Thor: "YES"


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: Hulk Hogan movie
 Post Posted: Fri Jan 15, 2021 2:56 pm 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:02 am
Cash on hand:
39,735.20

Posts: 2909
Has thanked: 0 time
Been thanked: 6 times
A, Jermz... You need to get that interview, it shows how crazy it was, like this dude really spoke like this, this is how he fucking spoke in real life, and he's practically talking about how Hogan ain't want the smoke... It's fu king amazing, I'll try to post the link on here.

_________________
Image

How I feel after failing the Anis test


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: Hulk Hogan movie
 Post Posted: Fri Jan 15, 2021 2:58 pm 
Status: Online
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 8:14 pm
Cash on hand:
128,077.65

Bank:
22,846,029.85

Posts: 25131
Has thanked: 27 times
Been thanked: 47 times
National Flag: JamaicaJamaica
I know theres a Joe Rogan excerpt talking about Jake the snake and Randy back stage talking over the plan for the snaking biting Macho man. That impression was fuckin right on the money!!!


_________________


And then, in the falling ash of winter, amid the graveyard of a world destroyer...there was Thor... and the end of everything.
The Black Winter: "You have won.... nothing. Your.... end.... it cannot be stopped...Before I am no more... Do you want to see? ...How you will Die?"

Thor: "YES"


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: Hulk Hogan movie
 Post Posted: Fri Jan 15, 2021 2:58 pm 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:02 am
Cash on hand:
39,735.20

Posts: 2909
Has thanked: 0 time
Been thanked: 6 times
Watch "Macho Man Randy Savage on Hulk Hogan BEEF and why they did NOT get along. RARE. JMT on the mic." on YouTube
https://youtu.be/SG50i1k_0Qc

Not sure if that will work, but look for that shit. It's amazing :lol:

_________________
Image

How I feel after failing the Anis test


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: Hulk Hogan movie
 Post Posted: Fri Jan 15, 2021 3:03 pm 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:02 am
Cash on hand:
39,735.20

Posts: 2909
Has thanked: 0 time
Been thanked: 6 times
I got a love song on there hulk Hogan but that's not for you hulk Hogan you got the heat song :hearty-laugh:

_________________
Image

How I feel after failing the Anis test


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: Hulk Hogan movie
 Post Posted: Fri Jan 15, 2021 3:08 pm 
Status: Online
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 8:14 pm
Cash on hand:
128,077.65

Bank:
22,846,029.85

Posts: 25131
Has thanked: 27 times
Been thanked: 47 times
National Flag: JamaicaJamaica
The Hulk Hogan coward fund :lol: :lol: Macho said he let the kids in the childrens hospital down!! :lol: :lol: :lol:

Mach dropped real names to distinguish that the shit wasnt a work :lol:

_________________


And then, in the falling ash of winter, amid the graveyard of a world destroyer...there was Thor... and the end of everything.
The Black Winter: "You have won.... nothing. Your.... end.... it cannot be stopped...Before I am no more... Do you want to see? ...How you will Die?"

Thor: "YES"


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: Hulk Hogan movie
 Post Posted: Fri Jan 15, 2021 5:06 pm 
Status: Offline
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 9:55 pm
Cash on hand:
60,176.15

Bank:
38,402,571.00

Posts: 4292
Has thanked: 4 times
Been thanked: 6 times
National Flag: United States of AmericaUnited States of America
I never looked at "Terry" the same after the Gawker lawsuit.
Peter Theil put 10million behind Terry to get back at Gawker.
100 million Terry wanted for leaking that sex tape with Bubba the Love Sponge's women.
What pissed me off is Terry's defense using his playacting persona going in and out of it---I'm Hulk but I'm Terry, no that was Hulk, this is Terry bullshit.

I can't remember every detail now but at the time I was fairly certain Terry was a scumbag just for this. The other shit was just cemented what I guessed.


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: Hulk Hogan movie
 Post Posted: Fri Jan 15, 2021 11:08 pm 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:28 pm
Cash on hand:
133,552.00

Posts: 23945
Has thanked: 26 times
Been thanked: 46 times
National Flag: IrelandIreland
The Hulk Hogan coward fund :lol: :lol: Macho said he let the kids in the childrens hospital down!!:lol: :lol: :lol:

Mach dropped real names to distinguish that the shit wasnt a work :lol:



:rofl: :rofl: :rofl:

_________________
"I’ll lead an effective strategy to mobilize, trunalimunumaprzure."

-Joe Biden


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: Hulk Hogan movie
 Post Posted: Sat Jan 16, 2021 1:25 pm 
Status: Offline
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 9:25 pm
Cash on hand:
143,002.60

Posts: 9035
Has thanked: 1 time
Been thanked: 17 times
Yea i think as a kid I preferred Mach, and the Ultimate warrior to Hogan. Even sid Vicious/Sid Justice lol and was always a Bret Hart man that was my favorite wrestler all time til The rock started busting out lf the Nation.


Anyway i did try and rip a few shirts Hulk style lol and did the ear thing and loved his intro song. I think i took more of a liking to Hulk when he turned heel and the NWO came out.


I dont know shit about the Hulk backstage stuff or the asshole behavior you guys have been talking about, fill me in or shoot a link!?!


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: Hulk Hogan movie
 Post Posted: Sun Jan 17, 2021 2:23 am 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:28 pm
Cash on hand:
133,552.00

Posts: 23945
Has thanked: 26 times
Been thanked: 46 times
National Flag: IrelandIreland
Psycho Sid/ Sid Vicious/ Sid Justice was the worst. completely unwatchable.

_________________
"I’ll lead an effective strategy to mobilize, trunalimunumaprzure."

-Joe Biden


Top 
 Profile  
 
 Post subject: Re: Hulk Hogan movie
 Post Posted: Sun Jan 17, 2021 11:21 am 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:28 pm
Cash on hand:
133,552.00

Posts: 23945
Has thanked: 26 times
Been thanked: 46 times
National Flag: IrelandIreland
you only need to look at 3 seperate wrestling instances to truly realize how much of a selfish glory hound POS Hogan was. WM 4 i believe, after Macho beat DiBiase to become champion, and Hogan comes out to try and steal all his glory. Macho didnt need him in the ring with him, raising his hand, raising Elizabeths hand, standing in between them raising both their hands, hyping the crowd. Hogan didnt need to be anywhere near that scene, but there he was all up in it. then WM 9, Bret Hart vs Yoko main event, which of these studs will have their WM moment?? neither. Yoko defeats Bret in a great match, Hogan comes out to console Bret which made no fucking sense, and we end up with an impromptu title match where Hogan defeats Yoko in less than a minute. finally, the infamous finger poke of doom. Nash breaks Goldbergs "undefeated" streak, becomes champion, and is destined for his career to completely skyrocket from that point on.....only no, Nash is forced to quite literally lay down for Hogan and literally give the belt to Hogan. practically erasing the great rivalry, great match, and great moment from Goldberg/Nash.


FUCK HOGAN.

_________________
"I’ll lead an effective strategy to mobilize, trunalimunumaprzure."

-Joe Biden


Top 
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
 
Post new topic Reply to topic  [ 25 posts ] 

Board index » Off Topic


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests

 
 

 
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to: