* Points   
Register    Login    Forum    Search    FAQ

Board index » General Boxing Chat




Post new topic Reply to topic  [ 64 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post Posted: Sun Apr 22, 2018 12:42 am 
Status: Offline
User avatar

Joined: Fri Apr 11, 2014 1:48 pm
Cash on hand:
12,225.50

Posts: 1088
Has thanked: 2 times
Been thanked: 4 times
naw at 154 cotto and canelo ignored the charlos who been called em out ... now jermall moves up and wants ggg and canelo and will get avoided while boxing makes all the niggas fight each other to cancel each other out like at 154. i wanna see Jacobs vs canelo and ggg vs charlo and boo boo vs saunders all on 1 card

_________________
Image


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Sun Apr 22, 2018 3:09 am 
Status: Offline
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 9:25 pm
Cash on hand:
87,536.95

Posts: 5915
Has thanked: 1 time
Been thanked: 13 times
Well you my friend have some deep rooted issues that unfortunately boxing will not be able to help you with.


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Sun Apr 22, 2018 10:32 am 
Status: Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 8:14 pm
Cash on hand:
18,699.90

Bank:
14,987,766.80

Posts: 15350
Location: Lebronto
Has thanked: 19 times
Been thanked: 37 times
National Flag: JamaicaJamaica
Naw Ice, Danny calls out plenty of people. He just dont want anything to do with those who will fuck him up. He call out Jeff Horn, he call out Porter. But Spence and Crawford, *crickets* when those names get brought up. Yea that's real g in the lowercase lol.

_________________


How do you know that a Nun got out of the wrong side of bed???

.....she has the Bishops shoes on!

Would be a fine thing if a top churchman was found sleeping with a grown woman!


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Sun Apr 22, 2018 11:16 am 
Status: Offline
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 9:25 pm
Cash on hand:
87,536.95

Posts: 5915
Has thanked: 1 time
Been thanked: 13 times
Danny has never called out anybody. The interviewer will ask him who he would like to fight and what not. Danny has always been the same, and has a much deeper resume than Spence.

Stay focused, we talking about Mr. never touched an M, not mentioning Jacobs. The man who sonned him on the Internet. Danny has already proven himself. He’s been a unified champ and two weight champion.

We talking about the unproven, the Charlos and Cherrol Spence junior.


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Sun Apr 22, 2018 11:27 am 
Status: Offline
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 9:25 pm
Cash on hand:
87,536.95

Posts: 5915
Has thanked: 1 time
Been thanked: 13 times
Here’s a video of the big Bad Charlos threatening little gervontaa and AB lol at the weigh in. But when boo boo was at their press conference by himself you didn’t see all this lol these boys want easy fights and Call out guys who already have opponents. I wanna see if this one will really fight Hurd, and who the middleweight will fight next


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Sun Apr 22, 2018 11:27 am 
Status: Offline
User avatar

Joined: Fri Apr 11, 2014 1:48 pm
Cash on hand:
12,225.50

Posts: 1088
Has thanked: 2 times
Been thanked: 4 times
lol ice. am i lying tho? anyway danny is content with cherry picking lately. hopefully he fights porter then either spence or crawford

_________________
Image


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Sun Apr 22, 2018 11:28 am 
Status: Offline
User avatar

Joined: Fri Apr 11, 2014 1:48 pm
Cash on hand:
12,225.50

Posts: 1088
Has thanked: 2 times
Been thanked: 4 times
ice boo boohas no room to stand cuz he pulled out of a charlo fight already. im a fan of his but he cant do that then cry bout no one wants to fight him

_________________
Image


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Sun Apr 22, 2018 11:29 am 
Status: Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 8:14 pm
Cash on hand:
18,699.90

Bank:
14,987,766.80

Posts: 15350
Location: Lebronto
Has thanked: 19 times
Been thanked: 37 times
National Flag: JamaicaJamaica
Yeah no point talking about Danny and Spence. Spence wants it, Danny dont, FACTS.

Yea lets talk about why youre so gungho about the fact that Jacobs is counting another mans money...come to HBO salesman pitch, and how you hold that up as something special. Jermall has already said he's going to Jacobs next fight. That aint the actions of a ducker. Jermall already told Jacobs months back, you drop your fight, Ill drop mine and we can fight. That aint duck talk. Your duck talk is unfounded. Why shouldnt Charlo aim for the champ instead of Jacobs on the mic? Jacobs own promoter said that Charlo fight isnt happening. Maybe we get some more ring side talk that leads to a fight. But aint no ducking going on, not yet.

I get that you dont like the Charlos, but that aint no reason to call them duckers whent he facts state otherwise. While you defend Danny's cherry picking. One calling out Hurd, the other calling out the MW divisions best. Ya that's ducking. :iamwithstupid:

Danny's newest talkin on Spence, he dont wanna fight him now....he says theres more money if he fights him later lol...like the way Floyd and pacquio got hung up for 5 years he said :lol: so this guy likens himself to legends, but he aint tryna do anything to put himself on that level. And you in here calling him a gangsta. So he admits that he plans to duck fights....but you wont call him a ducker.

_________________


How do you know that a Nun got out of the wrong side of bed???

.....she has the Bishops shoes on!

Would be a fine thing if a top churchman was found sleeping with a grown woman!


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Sun Apr 22, 2018 11:32 am 
Status: Offline
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 9:25 pm
Cash on hand:
87,536.95

Posts: 5915
Has thanked: 1 time
Been thanked: 13 times
Danny just fought Thurman , Bam Bam, and now is about to fight Porter according to Spence, so there you have it. Danny should not be questioned. He has took on any and everybody. He has never pulled out a fight or told Haymon no.


Aneed the Charlos were ignored cause they were still prospect status. Cotto is old and small, Canelo would fight him one day, he ain’t scared, especially with his roids lol


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Sun Apr 22, 2018 11:37 am 
Status: Offline
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 9:25 pm
Cash on hand:
87,536.95

Posts: 5915
Has thanked: 1 time
Been thanked: 13 times
He already done shit to get on that level. Spence trying to do what’s a danny did over 5 years ago.

Stop playing and put some respect on danny name. The only two who clearly ducking Spence is porter and Thurman. Danny will fight him cause he from philly and he Rican. We don’t give a fuck. Ricans don’t duck there has never been a Rican ducker.


Charlo was talking shit in a hallway and Danny checked his ass. Then Charlo made a video about AB and tank Davis lol


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Sun Apr 22, 2018 11:41 am 
Status: Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 8:14 pm
Cash on hand:
18,699.90

Bank:
14,987,766.80

Posts: 15350
Location: Lebronto
Has thanked: 19 times
Been thanked: 37 times
National Flag: JamaicaJamaica
Danny said, I dont wanna fight him for a few years. :lol: Pre planned ducking. You the new defender of ducks floating in the pond lol.

But Im glad if he fights Porter, because he talked shit about dude too...and then wouldnt story up. And it took Thurman to sprain his ovaries again for Danny to man up. Maybe if everyone else gets hurt, he'll find his balls and fight Errol...in 5 years...lol.

_________________


How do you know that a Nun got out of the wrong side of bed???

.....she has the Bishops shoes on!

Would be a fine thing if a top churchman was found sleeping with a grown woman!


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Sun Apr 22, 2018 11:44 am 
Status: Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 8:14 pm
Cash on hand:
18,699.90

Bank:
14,987,766.80

Posts: 15350
Location: Lebronto
Has thanked: 19 times
Been thanked: 37 times
National Flag: JamaicaJamaica
No checkin was done in that conversation. You got caught up in all the hoopla from the other fools there. Them dudes had a simple conversation, shook hands and split. And neither aint say much since.

_________________


How do you know that a Nun got out of the wrong side of bed???

.....she has the Bishops shoes on!

Would be a fine thing if a top churchman was found sleeping with a grown woman!


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Sun Apr 22, 2018 11:58 am 
Status: Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 8:14 pm
Cash on hand:
18,699.90

Bank:
14,987,766.80

Posts: 15350
Location: Lebronto
Has thanked: 19 times
Been thanked: 37 times
National Flag: JamaicaJamaica
And furthermore. If money is even in the discussion, if you really wanna analyze pocket books, are you really siding with Jacobs over Charlo...when Charlo is 4 years younger than him? I think that any analysis will tell you that Charlo has done better than Jacobs if you account for time. And Charlo aint get starched by anybody yet. 5th round TKO and what not.

_________________


How do you know that a Nun got out of the wrong side of bed???

.....she has the Bishops shoes on!

Would be a fine thing if a top churchman was found sleeping with a grown woman!


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Sun Apr 22, 2018 12:01 pm 
Status: Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 8:14 pm
Cash on hand:
18,699.90

Bank:
14,987,766.80

Posts: 15350
Location: Lebronto
Has thanked: 19 times
Been thanked: 37 times
National Flag: JamaicaJamaica
Aint having it man. I was once probably the biggest Jacobs supporter around here. And I still like how he moves. Repped him against GGG. Picked him in that fight. And glad that he making his paper now after all he been through. But all that money rank shit and talkin about Charlo duckin him is patently false.

_________________


How do you know that a Nun got out of the wrong side of bed???

.....she has the Bishops shoes on!

Would be a fine thing if a top churchman was found sleeping with a grown woman!


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Sun Apr 22, 2018 12:02 pm 
Status: Offline
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 9:25 pm
Cash on hand:
87,536.95

Posts: 5915
Has thanked: 1 time
Been thanked: 13 times
Checked him. A man put yo pockets on blast for the world to see. That ain’t deserving of an ass whooping?!! You ain’t even touched an m yet. Had Charlo sounding like a little boy, you don’t know what I touched “ :lol: :lol: :lol:

Danny has also said he would fight Cherrol and Cherrol has acknowledged that. So reach all you want, but Danny ain’t never been scared. Bring up Danny in a thread about the Charlos, and bring up Cherrol in every thread on the dam board, you really got a sick fascination with Cherrol. Cherrol seem like a solid dude but he fighting a bum after getting a soft touch in Peterson maybe the Charlo ways are rubbing off on him.


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Sun Apr 22, 2018 12:04 pm 
Status: Offline
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 9:25 pm
Cash on hand:
87,536.95

Posts: 5915
Has thanked: 1 time
Been thanked: 13 times
Charlo a undercard fighter. FACTS. And he ain’t touched an M yet.


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Sun Apr 22, 2018 12:15 pm 
Status: Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 8:14 pm
Cash on hand:
18,699.90

Bank:
14,987,766.80

Posts: 15350
Location: Lebronto
Has thanked: 19 times
Been thanked: 37 times
National Flag: JamaicaJamaica
Danny has also said he would fight Cherrol and Cherrol has acknowledged that.


Danny didnt say nothing. Danny said he'll fight Errol in 5 years. lol. Look it up. lol Errol said now, Danny said far later.

_________________


How do you know that a Nun got out of the wrong side of bed???

.....she has the Bishops shoes on!

Would be a fine thing if a top churchman was found sleeping with a grown woman!


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Sun Apr 22, 2018 12:32 pm 
Status: Offline
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 9:25 pm
Cash on hand:
87,536.95

Posts: 5915
Has thanked: 1 time
Been thanked: 13 times
Danny got options. Having been a unified champ and world champ for years. He can fight Porter, Khan again, Thurman again, he’s that guy. But he has never ducked, he said Pac and Floyd came up when they waited. He also said before that he would fight Spence. Danny ain’t no ducker never has been. Danny has been an underdog before, that means he takes tough fights.

You see Danny’s leftovers ( Khan) make quick work of Spence’s leftovers (Lo Greco :lol: ) last night? 47 second KO, what took Cherrol so long?!! Lol danny has elite leftovers , Spence has bums


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Sun Apr 22, 2018 1:02 pm 
Status: Offline
User avatar

Joined: Fri Apr 11, 2014 1:48 pm
Cash on hand:
12,225.50

Posts: 1088
Has thanked: 2 times
Been thanked: 4 times
naw its risk reward duckin. its sad cuz ggg cried all thise years bout being avoided now he doing the same to charlo
never forget sanchez comments bout black fighters not selling. thats his reason to duck. Thurman doin the same ti Spence they hypocrites

_________________
Image


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Sun Apr 22, 2018 1:27 pm 
Status: Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 8:14 pm
Cash on hand:
18,699.90

Bank:
14,987,766.80

Posts: 15350
Location: Lebronto
Has thanked: 19 times
Been thanked: 37 times
National Flag: JamaicaJamaica
naw its risk reward duckin. its sad cuz ggg cried all thise years bout being avoided now he doing the same to charlo
never forget sanchez comments bout black fighters not selling. thats his reason to duck. Thurman doin the same ti Spence they hypocrites


Sanchez says all kinds of shit. Same asshole said GGG vs Charlo is bad for boxing. Wtf???

_________________


How do you know that a Nun got out of the wrong side of bed???

.....she has the Bishops shoes on!

Would be a fine thing if a top churchman was found sleeping with a grown woman!


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Sun Apr 22, 2018 1:28 pm 
Status: Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 8:14 pm
Cash on hand:
18,699.90

Bank:
14,987,766.80

Posts: 15350
Location: Lebronto
Has thanked: 19 times
Been thanked: 37 times
National Flag: JamaicaJamaica
Danny got options. Having been a unified champ and world champ for years. He can fight Porter, Khan again, Thurman again, he’s that guy. But he has never ducked, he said Pac and Floyd came up when they waited. He also said before that he would fight Spence. Danny ain’t no ducker never has been. Danny has been an underdog before, that means he takes tough fights.

You see Danny’s leftovers ( Khan) make quick work of Spence’s leftovers (Lo Greco :lol: ) last night? 47 second KO, what took Cherrol so long?!! Lol danny has elite leftovers , Spence has bums


5 years lol. 2023 Garcia vs Spence. :eusa_snooty: So if Danny's so superior, why he wanna fight in 5 years bro? :lol:

_________________


How do you know that a Nun got out of the wrong side of bed???

.....she has the Bishops shoes on!

Would be a fine thing if a top churchman was found sleeping with a grown woman!


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Sun Apr 22, 2018 1:33 pm 
Status: Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 8:14 pm
Cash on hand:
18,699.90

Bank:
14,987,766.80

Posts: 15350
Location: Lebronto
Has thanked: 19 times
Been thanked: 37 times
National Flag: JamaicaJamaica
Danny gonna wait til Spence unify all the belts, and move up to 154. Then hes gonna pick up vacant belts and call out Spence. Lol. Sooooo G.

_________________


How do you know that a Nun got out of the wrong side of bed???

.....she has the Bishops shoes on!

Would be a fine thing if a top churchman was found sleeping with a grown woman!


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Sun Apr 22, 2018 1:37 pm 
Status: Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 8:14 pm
Cash on hand:
18,699.90

Bank:
14,987,766.80

Posts: 15350
Location: Lebronto
Has thanked: 19 times
Been thanked: 37 times
National Flag: JamaicaJamaica
One gotta wonder if the beef is real..


_________________


How do you know that a Nun got out of the wrong side of bed???

.....she has the Bishops shoes on!

Would be a fine thing if a top churchman was found sleeping with a grown woman!


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Sun Apr 22, 2018 1:39 pm 
Status: Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 8:14 pm
Cash on hand:
18,699.90

Bank:
14,987,766.80

Posts: 15350
Location: Lebronto
Has thanked: 19 times
Been thanked: 37 times
National Flag: JamaicaJamaica
Shout out to Eddie Hearn though, he got his fighters bringing in the heat on the mic and foolin people....got Jacobs coming out his face talkin about money getting calculators out talkin about other mfers pay cheque. Eddie aint got you fooled on Joshua, but he definitely got you sold on Jacobs. Ghat damn, what a promoter. One of the best in the game fo sho.

_________________


How do you know that a Nun got out of the wrong side of bed???

.....she has the Bishops shoes on!

Would be a fine thing if a top churchman was found sleeping with a grown woman!


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Sun Apr 22, 2018 4:09 pm 
Status: Offline
User avatar

Joined: Fri Apr 11, 2014 1:48 pm
Cash on hand:
12,225.50

Posts: 1088
Has thanked: 2 times
Been thanked: 4 times
One gotta wonder if the beef is real..


they all were cool but charlo git tired of being on his undercards and broner losing and his hype not matching his mouth. plus broner and tank were talkin shit. spence trying to diffuse it

_________________
Image


Top 
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
 
Post new topic Reply to topic  [ 64 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

Board index » General Boxing Chat


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests

 
 

 
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron