* Points   
Register    Login    Forum    Search    FAQ

Board index » General Boxing Chat




Post new topic Reply to topic  [ 17 posts ] 
Author Message
 Post Posted: Tue Feb 11, 2020 3:49 pm 
Status: Online
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 8:14 pm
Cash on hand:
96,064.45

Bank:
19,866,112.85

Posts: 23157
Has thanked: 26 times
Been thanked: 49 times
National Flag: JamaicaJamaica
Yaaa bitch you thought I forgot??? :lol:

Austins bday just passed, mine is tomorrow, so Im throwing this up in between. 39 up in this muhfucka. I think Austin is like 2 years back or some shit, that old bitch will let yall know.

_________________
Image

WHERE THE FUCK IS THE BLACK MAN? THEY WANT THE BLACK MAN, DEAD, GONE, OR UNDER HEAVY MANNERS, WHILE THE BLACK FEMINISTS FOLLOW THEIR LIBERAL WHITE MASTERS INTO THEIR ROLES AS NEW SLAVES!!!


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Tue Feb 11, 2020 3:53 pm 
Status: Online

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:28 pm
Cash on hand:
105,198.05

Posts: 21507
Has thanked: 28 times
Been thanked: 41 times
National Flag: IrelandIreland
i forget how is it that you know my birthday.?? :lol:

but yea, yesterday, 37. Happy one to you as well my Canadian brother.


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Tue Feb 11, 2020 4:01 pm 
Status: Online
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 8:14 pm
Cash on hand:
96,064.45

Bank:
19,866,112.85

Posts: 23157
Has thanked: 26 times
Been thanked: 49 times
National Flag: JamaicaJamaica
i forget how is it that you know my birthday.?? :lol:

but yea, yesterday, 37. Happy one to you as well my Canadian brother.


Friends close, enemies closer! :hearty-laugh:

_________________
Image

WHERE THE FUCK IS THE BLACK MAN? THEY WANT THE BLACK MAN, DEAD, GONE, OR UNDER HEAVY MANNERS, WHILE THE BLACK FEMINISTS FOLLOW THEIR LIBERAL WHITE MASTERS INTO THEIR ROLES AS NEW SLAVES!!!


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Tue Feb 11, 2020 8:50 pm 
Status: Offline

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:02 am
Cash on hand:
31,481.90

Posts: 2490
Has thanked: 0 time
Been thanked: 5 times
Wow ya niggas is old :rofl:
Have a good one guys. Many fucking more!

_________________
Image

How I feel after failing the Anis test


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Tue Feb 11, 2020 10:28 pm 
Status: Online
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 9:55 pm
Cash on hand:
42,013.80

Bank:
33,393,540.00

Posts: 3764
Has thanked: 6 times
Been thanked: 5 times
National Flag: United States of AmericaUnited States of America
yall done growed up! :D


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Wed Feb 12, 2020 10:07 am 
Status: Offline

Joined: Mon Apr 07, 2014 10:13 am
Cash on hand:
8,260.90

Bank:
16,688,612.10

Posts: 13860
Has thanked: 41 times
Been thanked: 12 times
National Flag: United States of AmericaUnited States of America
Good shit man, hope you both plow some puss.


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Thu Feb 13, 2020 8:23 am 
Status: Online
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 8:14 pm
Cash on hand:
96,064.45

Bank:
19,866,112.85

Posts: 23157
Has thanked: 26 times
Been thanked: 49 times
National Flag: JamaicaJamaica
Nope. And its infuriating. Luckily this new job is 8 days on 6 days off....the first 6 days off I get...im going to DR....and Im firing the cannon at every bitch I see.

_________________
Image

WHERE THE FUCK IS THE BLACK MAN? THEY WANT THE BLACK MAN, DEAD, GONE, OR UNDER HEAVY MANNERS, WHILE THE BLACK FEMINISTS FOLLOW THEIR LIBERAL WHITE MASTERS INTO THEIR ROLES AS NEW SLAVES!!!


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Thu Feb 13, 2020 9:20 am 
Status: Online

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:28 pm
Cash on hand:
105,198.05

Posts: 21507
Has thanked: 28 times
Been thanked: 41 times
National Flag: IrelandIreland
please be careful. native DR pussy can be very dangerous and more ways than a couple.


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Thu Feb 13, 2020 9:26 am 
Status: Offline

Joined: Mon Apr 07, 2014 10:13 am
Cash on hand:
8,260.90

Bank:
16,688,612.10

Posts: 13860
Has thanked: 41 times
Been thanked: 12 times
National Flag: United States of AmericaUnited States of America
LMAO

J, you still in that rut?


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Thu Feb 13, 2020 9:28 am 
Status: Online

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:28 pm
Cash on hand:
105,198.05

Posts: 21507
Has thanked: 28 times
Been thanked: 41 times
National Flag: IrelandIreland
first comes the rut, then comes "idk i think I like dick now." :shock: :lol:


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Thu Feb 13, 2020 10:37 am 
Status: Online
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 8:14 pm
Cash on hand:
96,064.45

Bank:
19,866,112.85

Posts: 23157
Has thanked: 26 times
Been thanked: 49 times
National Flag: JamaicaJamaica
Austin_3:16 wrote:
first comes the rut, then comes "idk i think I like dick now." :shock: :lol:


Cut that shit out! :hearty-laugh:

_________________
Image

WHERE THE FUCK IS THE BLACK MAN? THEY WANT THE BLACK MAN, DEAD, GONE, OR UNDER HEAVY MANNERS, WHILE THE BLACK FEMINISTS FOLLOW THEIR LIBERAL WHITE MASTERS INTO THEIR ROLES AS NEW SLAVES!!!


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Thu Feb 13, 2020 10:38 am 
Status: Online
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 8:14 pm
Cash on hand:
96,064.45

Bank:
19,866,112.85

Posts: 23157
Has thanked: 26 times
Been thanked: 49 times
National Flag: JamaicaJamaica
LMAO

J, you still in that rut?


Partial. Broke out of the slump a week and a half ago...and went right back into another....like every plan gets cancelled on the most obscure of circumstances!

_________________
Image

WHERE THE FUCK IS THE BLACK MAN? THEY WANT THE BLACK MAN, DEAD, GONE, OR UNDER HEAVY MANNERS, WHILE THE BLACK FEMINISTS FOLLOW THEIR LIBERAL WHITE MASTERS INTO THEIR ROLES AS NEW SLAVES!!!


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Thu Feb 13, 2020 10:40 am 
Status: Offline

Joined: Mon Apr 07, 2014 10:13 am
Cash on hand:
8,260.90

Bank:
16,688,612.10

Posts: 13860
Has thanked: 41 times
Been thanked: 12 times
National Flag: United States of AmericaUnited States of America
Man, they conspiring against you~


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Thu Feb 13, 2020 10:51 am 
Status: Online
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 8:14 pm
Cash on hand:
96,064.45

Bank:
19,866,112.85

Posts: 23157
Has thanked: 26 times
Been thanked: 49 times
National Flag: JamaicaJamaica
Man, they conspiring against you~


These bitches got some network that we dont know about im tellin you!

_________________
Image

WHERE THE FUCK IS THE BLACK MAN? THEY WANT THE BLACK MAN, DEAD, GONE, OR UNDER HEAVY MANNERS, WHILE THE BLACK FEMINISTS FOLLOW THEIR LIBERAL WHITE MASTERS INTO THEIR ROLES AS NEW SLAVES!!!


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Thu Feb 13, 2020 10:55 am 
Status: Offline

Joined: Mon Apr 07, 2014 10:13 am
Cash on hand:
8,260.90

Bank:
16,688,612.10

Posts: 13860
Has thanked: 41 times
Been thanked: 12 times
National Flag: United States of AmericaUnited States of America
You done broke down 1 too many feminists


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Thu Feb 13, 2020 1:10 pm 
Status: Offline
User avatar

Joined: Sun Apr 06, 2014 12:13 pm
Cash on hand:
45,627.00

Bank:
8,719.40

Posts: 8397
Has thanked: 8 times
Been thanked: 13 times
I forgot how old I am. :lol:

Happy B-day, gents.

_________________
Image


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: Thu Feb 13, 2020 4:23 pm 
Status: Online
Site Admin
User avatar

Joined: Sat Apr 05, 2014 8:14 pm
Cash on hand:
96,064.45

Bank:
19,866,112.85

Posts: 23157
Has thanked: 26 times
Been thanked: 49 times
National Flag: JamaicaJamaica
Thx brothers.

_________________
Image

WHERE THE FUCK IS THE BLACK MAN? THEY WANT THE BLACK MAN, DEAD, GONE, OR UNDER HEAVY MANNERS, WHILE THE BLACK FEMINISTS FOLLOW THEIR LIBERAL WHITE MASTERS INTO THEIR ROLES AS NEW SLAVES!!!


Top 
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
 
Post new topic Reply to topic  [ 17 posts ] 

Board index » General Boxing Chat


Who is online

Users browsing this forum: Austin_3:16 and 9 guests

 
 

 
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to: