* Points   
Register    Login    Forum    Search    FAQ

Board index » Search


Search found 9087 matches
Search these results:

Search
Author Message

 Forum: General Boxing Chat   Topic: So was it not a good fight???

Posted: Mon Sep 18, 2017 9:49 am 

Replies: 3
Views: 63


Really really good fight. I was impressed with Golovkin. He chased Alvarez all night, cut off the ring, displayed a great jab, and basically out toughed and out fought an opponent who had clear speed, defensive, and technical skill advantages. And he walked through shots that Canelo has knocked peop...

 Forum: General Sports Discussion   Topic: BHO Fantasy Football

 Post subject: Re: BHO Fantasy Football
Posted: Mon Sep 18, 2017 9:43 am 

Replies: 166
Views: 1964


Would you start White, Powell, or Kamara at RB this week?


Doesnt matter, you got Michael Jackson'd bruh. :lol:

 Forum: General Boxing Chat   Topic: Which do you prefer??

 Post subject: Which do you prefer??
Posted: Sun Sep 17, 2017 2:07 pm 

Replies: 29
Views: 204


Golovkin-Jacobs 2 or Golovkin-Alvarez 2

 Forum: General Boxing Chat   Topic: Saul Alvarez is over-rated

Posted: Sun Sep 17, 2017 1:17 pm 

Replies: 8
Views: 94


GGG is both overrated as well as clear cut top 10 P4P.

Alvarez is overrated but still good. Probably top 20.

 Forum: General Boxing Chat   Topic: Borat/ Fag official predictions

Posted: Sun Sep 17, 2017 1:12 pm 

Replies: 44
Views: 452


I gave Govkin the 1st as well as either 10 or 11, dont remember which exactly. 116-112.

 Forum: General Sports Discussion   Topic: UFC - MMA Thread

 Post subject: Re: UFC - MMA Thread
Posted: Sun Sep 17, 2017 11:35 am 

Replies: 582
Views: 31891


The uncrowned MW champ returns in dominant fashion. God i hope GSP pulls out of the Bisping fight. Rockholds post fight interview was hilarious. Telling GSP to back out, you dont belong here. :lol:

 Forum: General Boxing Chat   Topic: Cotto wants GGG/Canelo winner on Dec 2

Posted: Sun Sep 17, 2017 11:33 am 

Replies: 13
Views: 147


Sorry Miguel, no soup for you.

 Forum: General Boxing Chat   Topic: Saul Alvarez is over-rated

 Post subject: Saul Alvarez is over-rated
Posted: Sun Sep 17, 2017 11:28 am 

Replies: 8
Views: 94


Has NEVER looked like the p4p fighter he's made out to be in any of his legitmate fights. Constantly purchasing scorecards, every damn fight. No stamina. Fights in spots, never a sustained attack. Nearly the entire boxing world had him beating GGG because everyone thinks he's better than what he rea...

 Forum: Off Topic   Topic: The Drunk Thread

 Post subject: Re: The Drunk Thread
Posted: Sun Sep 17, 2017 8:44 am 

Replies: 41
Views: 972


Shit was crazy. Thank god i got home. :lol:

 Forum: General Boxing Chat   Topic: Borat/ Fag official predictions

Posted: Sun Sep 17, 2017 8:42 am 

Replies: 44
Views: 452


Golovkin gave that fag the big drama show. :lol:

 Forum: General Boxing Chat   Topic: Women judging boxing

 Post subject: Women judging boxing
Posted: Sun Sep 17, 2017 8:19 am 

Replies: 4
Views: 57


Bye Felicia.

 Forum: General Boxing Chat   Topic: Worst sport in modern histoy.

Posted: Sun Sep 17, 2017 12:53 am 

Replies: 12
Views: 138


Looks like Triple G aint exactly the killer you thought he was :eusa_snooty: :rofl:


You said Canelo was the better fighter, was gonna whip ass, and he lost 8 rds and ran like a bitch.


Ggg was robbed.

 Forum: General Boxing Chat   Topic: Worst sport in modern histoy.

Posted: Sun Sep 17, 2017 12:24 am 

Replies: 12
Views: 138


Canelo was robbed


:hearty-laugh:

 Forum: Off Topic   Topic: The Drunk Thread

 Post subject: Re: The Drunk Thread
Posted: Sun Sep 17, 2017 12:24 am 

Replies: 41
Views: 972


Yo estoy fizzucked up.


Yo, for real.

 Forum: General Boxing Chat   Topic: Worst sport in modern histoy.

Posted: Sun Sep 17, 2017 12:23 am 

Replies: 12
Views: 138


Fuck boxing.

 Forum: General Boxing Chat   Topic: Borat/ Fag official predictions

Posted: Sun Sep 17, 2017 12:22 am 

Replies: 44
Views: 452


Ggg got robbed.

 Forum: General Boxing Chat   Topic: 50 Fights

 Post subject: Re: 50 Fights
Posted: Fri Sep 15, 2017 5:03 pm 

Replies: 2
Views: 69


Jmm definitely benefited going way over 50. :facepalm-gesture-smiley-emoticon: :lol:

 Forum: General Sports Discussion   Topic: NFL Season 2017

 Post subject: Re: NFL Season 2017
Posted: Fri Sep 15, 2017 3:14 pm 

Replies: 179
Views: 1220


Pats will beat the saints, 70-66.

 Forum: General Sports Discussion   Topic: Marvin Lewis, should he be fired??

Posted: Fri Sep 15, 2017 3:11 pm 

Replies: 77
Views: 6502


Marvin Lewis fires the OC. :lol:

The process of blaming everyone else first has begun. The REAL problem will be the last to go.

 Forum: General Sports Discussion   Topic: BHO Fantasy Football

 Post subject: Re: BHO Fantasy Football
Posted: Fri Sep 15, 2017 3:02 pm 

Replies: 166
Views: 1964


Answer me, motherfucker.

 Forum: General Boxing Chat   Topic: Borat/ Fag official predictions

Posted: Fri Sep 15, 2017 2:30 pm 

Replies: 44
Views: 452


Im counting Jermz as team Fag.

 Forum: General Boxing Chat   Topic: TC wants Keef Thurman

 Post subject: Re: TC wants Keef Thurman
Posted: Fri Sep 15, 2017 12:23 pm 

Replies: 19
Views: 158


Spence is about to take a tune up for the fuck of it but Thurman cant take one coming off of surgery.


:fool:

 Forum: General Boxing Chat   Topic: Borat/ Fag official predictions

Posted: Fri Sep 15, 2017 12:07 pm 

Replies: 44
Views: 452


I want to get a head count for officiality purposes. Im gonna be enjoying this beating for a long time so those who dont deserve to celebrate shall not celebrate. So let your official pick be heard.


GGG KO 9

 Forum: General Boxing Chat   Topic: TC wants Keef Thurman

 Post subject: Re: TC wants Keef Thurman
Posted: Fri Sep 15, 2017 12:05 pm 

Replies: 19
Views: 158


Dont worry about any tests with any fights that aint close to happening. You got Callazo coming for that Sweet pussy. :rofl:

 Forum: General Boxing Chat   Topic: TC wants Keef Thurman

 Post subject: Re: TC wants Keef Thurman
Posted: Fri Sep 15, 2017 11:50 am 

Replies: 19
Views: 158


TC definitely picks Spencer apart. He'd have a tougher time with the more seasoned, battle tested, more elusive, and harder hitting Thurman.
Sort by:  
 
 
Page 3 of 364 [ Search found 9087 matches ]


Board index » Search


Jump to: