* Points   
Register    Login    Forum    Search    FAQ

Board index » Search


Search found 10780 matches
Search these results:

Search
Author Message

 Forum: General Boxing Chat   Topic: RIP Oscar Diaz

 Post subject: Re: RIP Oscar Diaz
Posted: Mon Mar 02, 2015 12:15 pm 

Replies: 14
Views: 2500


Damn, how you gonna try to hijack a thread about a poor kid who died with an anti-cotto agenda? Cold.

 Forum: General Boxing Chat   Topic: RIP Oscar Diaz

 Post subject: Re: RIP Oscar Diaz
Posted: Mon Mar 02, 2015 9:41 am 

Replies: 14
Views: 2500


Rip diaz :saluting-us-flag: :boxer:

But cotto beat delvin doe:roll:


WTF does this have to do with anything?

 Forum: General Boxing Chat   Topic: Jermz come in!

 Post subject: Re: Jermz come in!
Posted: Sat Feb 28, 2015 12:49 pm 

Replies: 249
Views: 87173


Damn, there's like a secret love fest going on here. LOL

 Forum: General Boxing Chat   Topic: RIP Oscar Diaz

 Post subject: RIP Oscar Diaz
Posted: Sat Feb 28, 2015 12:49 pm 

Replies: 14
Views: 2500


I remember watching FNF when he collapsed in the ring. Scary shit. :(

 Forum: Off Topic   Topic: does wlad is that truth still post here?

Posted: Sat Feb 28, 2015 12:36 pm 

Replies: 32
Views: 10276


I miss that nigga


You'll never leave here niggaaaaaahhhhhhh :lol:

You love us niggaaaahhhhh :lol: :lol: :lol: :lol:

har har har har har har :lol: :lol: :lol:


LMAO!

 Forum: General Boxing Chat   Topic: Pac-Floyd analysis

 Post subject: Re: Pac-Floyd analysis
Posted: Sat Feb 28, 2015 12:28 pm 

Replies: 54
Views: 7495


How is Floyd going to react with manny throwing 4-5-6 punch combinations? Good question. My guess if Floyd will never let it get to that point, putting a counter in manny's face afer punch 2 or 3.

 Forum: General Boxing Chat   Topic: Khan:Mayweather picked Manny over me because...

Posted: Fri Feb 27, 2015 3:16 pm 

Replies: 63
Views: 9065


I may have said this before, but I used to hate Floyd. There's a chance if I see Manny really whuppin this dude, the hate might come to the surface...


I don;t even know who you are anymore! LOL

 Forum: General Boxing Chat   Topic: The 155 lb division

 Post subject: Re: The 155 lb division
Posted: Fri Feb 27, 2015 3:15 pm 

Replies: 17
Views: 2975


These catch weight fights for world titles is bullshit. Weather it be Cotto, Canelo, Floyd, or Manny (which all are guilty of). Boxing is at the mercy of these fighters. I don't mind a catch weight fight between 2 guys who are great but not for titles. It shouldn't be allowed. Period. But organizat...

 Forum: General Sports Discussion   Topic: Dez Bryant is in some deep shit

Posted: Fri Feb 27, 2015 11:12 am 

Replies: 22
Views: 8120


I feel like this was some dude tryin to black mail dez, figuring he has to have done some shit in his past he don;t want brought up at contact time. Dez calls the dudes bluff, and now we got nothing.

 Forum: General Sports Discussion   Topic: Rant

 Post subject: Re: Rant
Posted: Fri Feb 27, 2015 11:10 am 

Replies: 22
Views: 9370


Meh. It is what it is. You can thank sports center and all these other highlight related shows.

 Forum: General Sports Discussion   Topic: D. Rose... Damn..

 Post subject: Re: D. Rose... Damn..
Posted: Fri Feb 27, 2015 11:08 am 

Replies: 27
Views: 10838


Fuck yall, gimme Grant Hill and his grandma ankes any day! LOL

 Forum: General Boxing Chat   Topic: The 155 lb division

 Post subject: Re: The 155 lb division
Posted: Fri Feb 27, 2015 11:05 am 

Replies: 17
Views: 2975


Canelo cant pressure to save his life

Trout ,Floyd ,lara showed that.
his pressure game is garbage :pimp:


Yeah, cuz trying to pressure good and even great (floyd) defensive fighters and slick boxers is easy. Might want to pick other examples.

 Forum: Off Topic   Topic: 50 Shades of Grey

 Post subject: Re: 50 Shades of Grey
Posted: Thu Feb 26, 2015 6:25 pm 

Replies: 40
Views: 11558


so she was a religious black woman who lost her cherry to a white guy. Her father better not ever find out. :rofl:



Hahaha. :smile81:

 Forum: General Sports Discussion   Topic: Dez Bryant is in some deep shit

Posted: Thu Feb 26, 2015 3:16 pm 

Replies: 22
Views: 8120


Damn, elite meat wants to see Dez's hog. LOL

 Forum: General Boxing Chat   Topic: How much money has it cost Cotto...

Posted: Thu Feb 26, 2015 3:15 pm 

Replies: 109
Views: 28150


I don't see how you can claim anyone is holding a belt "hostage" when there is literally no one else gunning for it. The top candidate at 154 and only person who would make the fight financially viable is Canelo, who Floyd beat a year and a half ago, and when you consider the Maidana rema...

 Forum: Off Topic   Topic: 50 Shades of Grey

 Post subject: Re: 50 Shades of Grey
Posted: Thu Feb 26, 2015 3:13 pm 

Replies: 40
Views: 11558


:pimp: :pimp: :pimp:

 Forum: Off Topic   Topic: 50 Shades of Grey

 Post subject: Re: 50 Shades of Grey
Posted: Thu Feb 26, 2015 2:24 pm 

Replies: 40
Views: 11558


Only shades of gray I;m seeing is when i drop my nut onto the jahovas black azz! :bj2: :lol: I didnt know it was a black girl. Fuck you whitey, not only you takin ya show against gods children, but you gotta play with the sistahs??? Lucky that name in white supercedes all race and creeds :pimp: lol...

 Forum: General Boxing Chat   Topic: Roy Jones Jr March 6th

 Post subject: Re: Roy Jones Jr March 6th
Posted: Thu Feb 26, 2015 2:18 pm 

Replies: 11
Views: 1561


Musta Forgot lmao, at this point we just been trying to forget.


:thumbup:

 Forum: General Boxing Chat   Topic: Khan:Mayweather picked Manny over me because...

Posted: Thu Feb 26, 2015 2:08 pm 

Replies: 63
Views: 9065


Dude might luck out and get the loser of pac-may now that I think about it. i doubt there will be a sequal seeing as how it was such a pain in the ass to get this fight done.

 Forum: General Sports Discussion   Topic: D. Rose... Damn..

 Post subject: Re: D. Rose... Damn..
Posted: Thu Feb 26, 2015 12:58 pm 

Replies: 27
Views: 10838


Tracy Mcgrady trumps all of those names.


You think he had more talent than Hill, Walton, or king?

 Forum: Off Topic   Topic: So I got engaged the other day

Posted: Thu Feb 26, 2015 11:37 am 

Replies: 12
Views: 2588


Congratulations! I got married about 7 months ago. Married pussy is just as good if not better.



Let's not lie to the man. Ain't no pussy like new pussy!

 Forum: General Sports Discussion   Topic: Dez Bryant is in some deep shit

Posted: Thu Feb 26, 2015 11:27 am 

Replies: 22
Views: 8120


He exposed himself to a child at the Walmart parking lot.


:o

 Forum: General Boxing Chat   Topic: How much money has it cost Cotto...

Posted: Thu Feb 26, 2015 11:21 am 

Replies: 109
Views: 28150


Is it OK for GGG to call out Floyd and Pac? He calls out small guys but won't go up himself? Not cool. Like it or not Cotto is too small for that weight. I wish he just drops the belt and go back to 154. And i agree, Cotto did his thing at 160, he got that extra to put on his HOF resume, but let it...

 Forum: General Sports Discussion   Topic: Aww shit, our favorite bitch is back

Posted: Thu Feb 26, 2015 11:18 am 

Replies: 53
Views: 19157


And this is very much heading into dungeon territory...LOL. Sorry to hijack the thread Anis!

 Forum: General Sports Discussion   Topic: Aww shit, our favorite bitch is back

Posted: Thu Feb 26, 2015 11:17 am 

Replies: 53
Views: 19157


Damn, she might pop your head like a grape with those thighs when going down on that bitch. What a way to go though... I nut, she nuts, and I die at the same damned time. I tell you what, if i ever find that chick she better be on birth control because im beating that raw. She gonna be out of the o...
Sort by:  
 
 
Page 364 of 432 [ Search found 10780 matches ]


Board index » Search


Jump to: