* Points   
Register    Login    Forum    Search    FAQ

Board index » Search


Search found 8475 matches
Search these results:

Search
Author Message

 Forum: General Boxing Chat   Topic: Would you vote for Oscar De La Hoya?

Posted: Wed Sep 12, 2018 1:58 pm 

Replies: 4
Views: 51


:kopfpatsch:

 Forum: General Boxing Chat   Topic: Joshua vs. Povetkin--who ya got?

Posted: Tue Sep 11, 2018 10:23 am 

Replies: 3
Views: 68


I like this fight, although I suspect that Joshua will probably take it. I think it'll be a good fight though because Povetkin isn't going to lie down. And I think he'll do better at being able to get to Joshua because he isn't going to run and swarm like Wlad did when Sasha faced him. A lot of peo...

 Forum: General Boxing Chat   Topic: Crawford vs. Benavidez is a good fight

Posted: Tue Sep 11, 2018 10:23 am 

Replies: 9
Views: 123


i like the fight even though i see it is a guaranteed win. this isnt some old crusty no hoper squash match aka the PBC special. its a legit fight but TC is just that good.



:thumbup:

 Forum: General Sports Discussion   Topic: 2018 NFL Season

 Post subject: Re: 2018 NFL Season
Posted: Tue Sep 11, 2018 10:19 am 

Replies: 543
Views: 5410


I would have thought that patricia would have made it a priority coming in they did draft the SEC OPY at rb, but clearly didnt feature him outside of one drive where he looked decent. Blount will be strictly a goal line option at best. O line struggled too . That's where you start building it. Rb's...

 Forum: General Boxing Chat   Topic: Crawford vs. Benavidez is a good fight

Posted: Tue Sep 11, 2018 10:18 am 

Replies: 9
Views: 123


Crawford in 8

 Forum: General Sports Discussion   Topic: 2018 NFL Season

 Post subject: Re: 2018 NFL Season
Posted: Tue Sep 11, 2018 10:11 am 

Replies: 543
Views: 5410


I would have thought that patricia would have made it a priority coming in

 Forum: General Boxing Chat   Topic: Danny Garcia vs Shawn Porter thread /predictions

Posted: Tue Sep 11, 2018 10:10 am 

Replies: 137
Views: 1659


Porters only got 17KO, I would not call him "super strong".


well maybe super strong in terms of his body and physique and what not. he's certainly not a devastating puncher.


That's fair.

 Forum: General Boxing Chat   Topic: Danny Garcia vs Shawn Porter thread /predictions

Posted: Tue Sep 11, 2018 10:04 am 

Replies: 137
Views: 1659


Porters only got 17KO, I would not call him "super strong".

 Forum: General Sports Discussion   Topic: 2018 NFL Season

 Post subject: Re: 2018 NFL Season
Posted: Tue Sep 11, 2018 9:43 am 

Replies: 543
Views: 5410


I think the last time the Jets put up that amount of points it was against the Colts. And the Lions rushing is still woeful. the playoff game so many years ago with Pennington and a young Peyton?? without googling i think that was a 42 pt effort. we scored 47 at home vs the Rams in 09 i believe. Ag...

 Forum: General Sports Discussion   Topic: 2018 NFL Season

 Post subject: Re: 2018 NFL Season
Posted: Tue Sep 11, 2018 8:03 am 

Replies: 543
Views: 5410


Jets looking real. Love it, maybe the east won't be locked up by Halloween this year.

 Forum: General Boxing Chat   Topic: Danny Garcia vs Shawn Porter thread /predictions

Posted: Mon Sep 10, 2018 3:11 pm 

Replies: 137
Views: 1659


Different judges, that would be a different outcome. And Danny was thhe aggresor most of the fight so what are you talking about, Porter wasn’t all over him like he was Thurman and shit. But who gives a fuck i picked Porter anyway lol you guys were undecided. I expected Danny to get overwhelmed but...

 Forum: Off Topic   Topic: I enjoy cursing you guys out

Posted: Mon Sep 10, 2018 3:01 pm 

Replies: 16
Views: 199


This is what makes this place great, and has since day 1 when Nazty set it up. Its no holds barred Its rough in here sometimes. people have been run the fuck off cuz they couldn't handle it. And you get more shit than most here, deservedly because your fucking retarded, but you stay, because you ai...

 Forum: Off Topic   Topic: I enjoy cursing you guys out

Posted: Mon Sep 10, 2018 2:37 pm 

Replies: 16
Views: 199


This is what makes this place great, and has since day 1 when Nazty set it up. Its no holds barred Its rough in here sometimes. people have been run the fuck off cuz they couldn't handle it. And you get more shit than most here, deservedly because your fucking retarded, but you stay, because you ain...

 Forum: General Boxing Chat   Topic: Danny Garcia vs Shawn Porter thread /predictions

Posted: Mon Sep 10, 2018 12:32 pm 

Replies: 137
Views: 1659


If porter and danny rematched, what would danny do differently? Nothing. Danny lives and dies by being who he is. That power didn't translate to 147, and those clean counters, that he landed, didn't keep porter off his front porch.

 Forum: General Boxing Chat   Topic: Danny Garcia vs Shawn Porter thread /predictions

Posted: Mon Sep 10, 2018 12:31 pm 

Replies: 137
Views: 1659


I know it will never happen at this stage, but he also gotta get rid of his dad in his corner. He was NO HELP in that corner.


hit him with the overhand before i hit you with an overhand. :hearty-laugh:


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

 Forum: General Sports Discussion   Topic: Jimmy G > Captain Kirk

 Post subject: Re: Jimmy G > Captain Kirk
Posted: Mon Sep 10, 2018 12:28 pm 

Replies: 44
Views: 1373


Once Wentz is back philly is head ans shoulders ever the rest of that division. Dallas has no wr's and a mediocre qb. Gmen had a shoddy D and a qb who's fallen off. Skins are the skins.

 Forum: General Boxing Chat   Topic: Danny Garcia vs Shawn Porter thread /predictions

Posted: Mon Sep 10, 2018 11:51 am 

Replies: 137
Views: 1659


I know it will never happen at this stage, but he also gotta get rid of his dad in his corner. He was NO HELP in that corner.

 Forum: General Sports Discussion   Topic: Jimmy G > Captain Kirk

 Post subject: Re: Jimmy G > Captain Kirk
Posted: Mon Sep 10, 2018 11:45 am 

Replies: 44
Views: 1373


One things for sure, Jimmy is better than Sam Darnold lol and why the fuck you care so much about Kirk Cousins?! He ain't comin to the Jets muhfucka


chill with the hostilities. :rofl:



LMAO that jimmy g is in his feels.

 Forum: General Sports Discussion   Topic: Drew Brees & Philip Rivers

Posted: Mon Sep 10, 2018 11:36 am 

Replies: 21
Views: 272


hopefully the defense was just an aberration. Tyreke Hill is just one of a kind and can have that effect on defenses. they're not on the Vikes or Jags level but should be on that next level below. Offensively sky's the limit especially if they keep Ekeler involved and can get something out of Mike ...

 Forum: General Sports Discussion   Topic: Jimmy G > Captain Kirk

 Post subject: Re: Jimmy G > Captain Kirk
Posted: Mon Sep 10, 2018 10:01 am 

Replies: 44
Views: 1373


LOL @ you thinking he's going to lead them to the SB.

Look at what Alex Smith did in his very first game with Washington.


BET ME OR SHUT THE FUCK UP!!


:o :o :o


bruh, everytime this dude talks massive shit, I call him out on it via sig bet, and he runs away.


:hearty-laugh: :hearty-laugh:

 Forum: General Sports Discussion   Topic: Jimmy G > Captain Kirk

 Post subject: Re: Jimmy G > Captain Kirk
Posted: Mon Sep 10, 2018 9:48 am 

Replies: 44
Views: 1373


LOL @ you thinking he's going to lead them to the SB.

Look at what Alex Smith did in his very first game with Washington.


BET ME OR SHUT THE FUCK UP!!


:o :o :o

 Forum: General Sports Discussion   Topic: 2018 NFL Season

 Post subject: Re: 2018 NFL Season
Posted: Mon Sep 10, 2018 9:44 am 

Replies: 543
Views: 5410


why the fuck are the Redskins giving AP 26 carries in week 1?? game seemed to be in hand early on. just dumb.



Uhhh...cuz they are the Redskins? :hearty-laugh:

 Forum: General Sports Discussion   Topic: Serena is the best female athlete of all-time

Posted: Mon Sep 10, 2018 9:16 am 

Replies: 78
Views: 12843


so if you suck dick, you're not a cock sucker??


:lol: :lol: :lol:

Touche'

 Forum: General Sports Discussion   Topic: 2018 NFL Season

 Post subject: Re: 2018 NFL Season
Posted: Mon Sep 10, 2018 9:15 am 

Replies: 543
Views: 5410


Nathan Peterman must be coach McDermotts son-in-law or some shit.


:lol: :lol:

Must have some pics of McDermott in the shower Sandusky style.

 Forum: General Sports Discussion   Topic: The NFL has to get rid of ties

Posted: Mon Sep 10, 2018 9:14 am 

Replies: 39
Views: 205


They play 16 regular season games, with a week off in between. And you pointed out it would happen maybe once or twice a season. There are no need for ties in sports. They do it in the playoffs, why not regular season? well there's a clear difference between playoffs and regular season, and again, ...
Sort by:  
 
 
Page 2 of 339 [ Search found 8475 matches ]


Board index » Search


Jump to: