* Points   
Register    Login    Forum    Search    FAQ

Board index » Search


Search found 6622 matches
Search these results:

Search
Author Message

 Forum: General Boxing Chat   Topic: Cotto to vacate

 Post subject: Re: Cotto to vacate
Posted: Thu Feb 05, 2015 10:45 am 

Replies: 42
Views: 8773


Lol Gennady is such a hoe. Calling on a small fry like Miguel. They knew middleweight was a one-time thing. He beat the Champ and #1 guy there. No need to stay. Freddie lnew Sergio was over rated as I did all along, his knee had nothing to do with it I hope people get that. Anyway GGG needs to worr...

 Forum: General Boxing Chat   Topic: Cotto to vacate

 Post subject: Re: Cotto to vacate
Posted: Thu Feb 05, 2015 2:10 am 

Replies: 42
Views: 8773


Lol Gennady is such a hoe. Calling on a small fry like Miguel. They knew middleweight was a one-time thing. He beat the Champ and #1 guy there. No need to stay. Freddie lnew Sergio was over rated as I did all along, his knee had nothing to do with it I hope people get that. Anyway GGG needs to worry...

 Forum: General Boxing Chat   Topic: Bob Arum: No Urgency on Mayweather Side, It's Terrible!

Posted: Wed Feb 04, 2015 2:45 am 

Replies: 135
Views: 29806


If Floyd got some additional cake from HBO to whip Pac's ass man my hat off to him. His hustle is real.

 Forum: General Boxing Chat   Topic: gary shaw out at roc nation

Posted: Tue Feb 03, 2015 5:29 pm 

Replies: 10
Views: 1200


He has HBO in his pocket and firmly behind him, so his handlers couldnt have been that bad.

Especially considering his style, lack of power, and not being the biggest risk taker

 Forum: General Sports Discussion   Topic: How do you not give Lynch the ball?

Posted: Tue Feb 03, 2015 5:23 pm 

Replies: 37
Views: 8006


Hopefully this turns Wilson or Carroll into a Ray Finkle like funk or depression and we never hear from them again

 Forum: General Sports Discussion   Topic: butler mvp

 Post subject: Re: butler mvp
Posted: Tue Feb 03, 2015 1:39 am 

Replies: 46
Views: 11405


Yea and they did that shit last year, gave MVP to Smith who just had that pick 6. This year, Butler and Edelman solud runners up but Brady easy call. His 2 picks do count, but he was ice cold when it mattered

 Forum: General Sports Discussion   Topic: Is that Elite Meat Russel Wilson sig a joke

Posted: Mon Feb 02, 2015 10:49 pm 

Replies: 40
Views: 9427


Eli manning fans talking bout Wilson lol. Does he win 2 rings without that D line??! Hell no

 Forum: General Sports Discussion   Topic: Nick Diaz vs Anderson Silva in 2015

Posted: Mon Feb 02, 2015 6:50 pm 

Replies: 45
Views: 12076


Anderson Silva should never fight in the same arena with Weidman, let along Octagon. Unless he wanta his ass kicked again. I think the Spider is done at the very top level. He spone of retirement immediately after the first loss to Weidman, which is why i picked Weidman the 2nd time, and I would pic...

 Forum: General Sports Discussion   Topic: butler mvp

 Post subject: Re: butler mvp
Posted: Mon Feb 02, 2015 1:12 pm 

Replies: 46
Views: 11405


Well when your a mute asshile crack baby whos hard to deal with....thats what happens. But when ur an 80's esque sitcom biracial good guy with a jheri curl, hey who can blame them

 Forum: General Sports Discussion   Topic: Is that Elite Meat Russel Wilson sig a joke

Posted: Mon Feb 02, 2015 11:54 am 

Replies: 40
Views: 9427


:lol: :lol: :lol: :rofl: :rofl: :happy:

 Forum: General Sports Discussion   Topic: How do you not give Lynch the ball?

Posted: Mon Feb 02, 2015 11:52 am 

Replies: 37
Views: 8006


Take it easy, they went with Russell on the goal line prior and were successful, Russell is Super Elite and all just check out Anis sig, but hey those are the breaks. Its football. Some unknown usually makes a big play.

 Forum: General Boxing Chat   Topic: Showtime crew vs HBO crew

Posted: Mon Feb 02, 2015 11:48 am 

Replies: 41
Views: 6690


No not Kdub, this was much more recently. This guy took white hating to another level. He was actually black, but not very much so and had white in him as well, and his daughter and baby momma were white lol somebidy roasted his fat ass nasty style may have been burrow, and his been gone ever since ...

 Forum: General Sports Discussion   Topic: The Patriots era is officially over

Posted: Mon Feb 02, 2015 12:14 am 

Replies: 66
Views: 18973


:rofl: :oops: :oops: :eusa_think: :thumbdown:

 Forum: General Sports Discussion   Topic: How do you not give Lynch the ball?

Posted: Sun Feb 01, 2015 11:44 pm 

Replies: 37
Views: 8006


Hahaha fuck Lynch mute ass...crack baby. Fuck Sherman hoe ass, fuxk Russell and that weak ass Jheri curl he grew out for nothin lmao.

 Forum: General Boxing Chat   Topic: Showtime crew vs HBO crew

Posted: Sun Feb 01, 2015 5:05 pm 

Replies: 41
Views: 6690


No lol. You saying 90% of white men his age are racist just makes me think you are the racist one. Do we have another of that one guy on our hands here in E90?! What was his name, the fight anti-white guy who ended being white hinself and spawning a white baby? Somebody exposed hin and he ran off lm...

 Forum: General Boxing Chat   Topic: What happens to Cotto

 Post subject: Re: What happens to Cotto
Posted: Sun Feb 01, 2015 4:49 am 

Replies: 21
Views: 892


Kirkland has no trainer and hasnt fought in over a year, Lee is hot right now, anyway Canelo hasnt fought since July so forget that rusty talk

 Forum: General Boxing Chat   Topic: What happens to Cotto

 Post subject: Re: What happens to Cotto
Posted: Sat Jan 31, 2015 5:10 pm 

Replies: 21
Views: 892


Pac vs Floyd is a lock. Canelo is not fighting May 2.
And anything goes with Kirkland, that fight may never come off, James dont even have a trainer.

Canelo cotto still fight this year.

 Forum: General Boxing Chat   Topic: Team Povetkin offers Wilder $10 million

Posted: Sat Jan 31, 2015 12:49 pm 

Replies: 35
Views: 2758


How bout 5 million for you to come to the champs country.

Makes no sense for the best thing America has going in the HW division to go to Russia and get fucked. Too many variables. Hes not desperate, hes not old, keep building your name in America. You fucks dont know shit.

 Forum: General Boxing Chat   Topic: What happens to Cotto

 Post subject: Re: What happens to Cotto
Posted: Sat Jan 31, 2015 12:41 pm 

Replies: 21
Views: 892


You guys act like he cant call Canelo and make the fight in June. Kirkland aint shit,Canelo can fake some injury or some shit.....Cotto>>>>>>Kirkland. Or Cotto fights Lee who at this stage is a better opponent than Kirkland, they both win then Canelo in the fall, maybe September. Its really no big d...

 Forum: General Boxing Chat   Topic: Showtime crew vs HBO crew

Posted: Fri Jan 30, 2015 6:37 pm 

Replies: 41
Views: 6690


Old is right,but Merchant has never been racist, i dont wanna hear that shit. Lampley is racist, or should i say snobby, larry just wants to see blood and guts no matter what Roy eliminated himself from this fight for his little rant a few weeks ago. It will be Lampley, Bernstein, Paulie, and Lederm...

 Forum: General Boxing Chat   Topic: This is the perfect time for JMM-Rios

Posted: Fri Jan 30, 2015 11:28 am 

Replies: 73
Views: 3474


:lol: :lol: This just further proves hes living off Pacqauio. Only claim to fame. Bunch of bums, ducks, and Pacqauio. A roided up KO of pacqauio, clearly roided. Never came close to dropping Pac in 36 prior rounds, roids got him twice in 6 rounds. Remember him all roided up in the 24/7 with Bradley,...

 Forum: General Boxing Chat   Topic: Team Povetkin offers Wilder $10 million

Posted: Fri Jan 30, 2015 1:43 am 

Replies: 35
Views: 2758


Not bitch shit at all. Povetkin aint shit, a nobody, a never was. If Wlad were doing this thats one thing, but Povetkin aint shit. Nobody to take a trip to Russia for.

 Forum: General Boxing Chat   Topic: Team Povetkin offers Wilder $10 million

Posted: Thu Jan 29, 2015 5:15 pm 

Replies: 35
Views: 2758


The same guys giving Wilder shit are the same ones that picked Stiverne to destroy him lol.

Povetkin is trash, got pushed around like a hoe againat Wlad, Eddie chambers even hurt him and made him look like shit. Wilder strecthes him

 Forum: General Boxing Chat   Topic: Team Povetkin offers Wilder $10 million

Posted: Thu Jan 29, 2015 11:24 am 

Replies: 35
Views: 2758


I wpuldnt do it either. Fuck Russia.

We can do it inthe states and heavyweight ricky hatton can get his ass whipped

 Forum: Off Topic   Topic: I am going to volunteer and vote for

Posted: Wed Jan 28, 2015 9:36 pm 

Replies: 5
Views: 1027


I think it was Grube who said this shit has been back and forth lately but fuck it if Hilary is the one ill vote for her, she clearly the most qualified
Sort by:  
 
 
Page 214 of 265 [ Search found 6622 matches ]


Board index » Search


Jump to: