* Points   
Register    Login    Forum    Search    FAQ

Board index » Search


Search found 8726 matches
Search these results:

Search
Author Message

 Forum: General Sports Discussion   Topic: 2018/2019 NBA Season Thread

Posted: Tue Oct 16, 2018 3:10 pm 

Replies: 110
Views: 548


I;m excited for the season...I want to see if Tatum can take the next step, or if he turns into a 1 and done pumpkin.

 Forum: Off Topic   Topic: I'm in the UK mates

 Post subject: Re: I'm in the UK mates
Posted: Tue Oct 16, 2018 2:54 pm 

Replies: 20
Views: 60


I mean, I;m white, but them fuckers are damn near see through.

 Forum: General Sports Discussion   Topic: 2018 NFL Season

 Post subject: Re: 2018 NFL Season
Posted: Tue Oct 16, 2018 2:46 pm 

Replies: 791
Views: 9495


Nathan Peterman does not belong on an NFL roster



Nope. But he's there. Might as well suck with him. Derek Anderson might win a couple of games, and with Arizona and Oakland being cluster fucks, that could be the difference between 1st pick and 3rd or 4th pick,

 Forum: General Sports Discussion   Topic: 2018 NFL Season

 Post subject: Re: 2018 NFL Season
Posted: Tue Oct 16, 2018 2:38 pm 

Replies: 791
Views: 9495


Those players in that locker room know whats up.

 Forum: General Sports Discussion   Topic: 2018 NFL Season

 Post subject: Re: 2018 NFL Season
Posted: Tue Oct 16, 2018 2:32 pm 

Replies: 791
Views: 9495


If your buffalo, whats the point? Winning games, making the playoffs, etc is out the window. Its time to position yourself for the draft.

 Forum: Off Topic   Topic: I'm in the UK mates

 Post subject: Re: I'm in the UK mates
Posted: Tue Oct 16, 2018 1:37 pm 

Replies: 20
Views: 60


Damn. Bitches with fucked up teeth, terrible food, warm beer. Why the fuck would anyone go to the UK? LOL


Yo on the real bro, ain't a word you said there false. Real talk.



LMAO.

 Forum: Off Topic   Topic: I'm in the UK mates

 Post subject: Re: I'm in the UK mates
Posted: Tue Oct 16, 2018 1:27 pm 

Replies: 20
Views: 60


Damn. Bitches with fucked up teeth, terrible food, warm beer. Why the fuck would anyone go to the UK? LOL

 Forum: Off Topic   Topic: I'm in the UK mates

 Post subject: Re: I'm in the UK mates
Posted: Tue Oct 16, 2018 1:24 pm 

Replies: 20
Views: 60


I've been able to stream all baseball, football and I'm sure I won't have an issue with the basketball games to tonight.

These mothafuckas are 5 hours ahead though, shit is baffling to me.


IS this dude hallucinating?

 Forum: Off Topic   Topic: I would vote for a Trump-Kanye 2020 ticket

Posted: Tue Oct 16, 2018 1:02 pm 

Replies: 11
Views: 53


He thought he got to the party bright and early....and mfers was already there and finished all the alcohol and the chicken.


:hearty-laugh:

 Forum: General Sports Discussion   Topic: 2018 NFL Season

 Post subject: Re: 2018 NFL Season
Posted: Tue Oct 16, 2018 12:52 pm 

Replies: 791
Views: 9495


Ahhh, buffalo.

 Forum: Off Topic   Topic: I would vote for a Trump-Kanye 2020 ticket

Posted: Tue Oct 16, 2018 12:51 pm 

Replies: 11
Views: 53


So what we are all saying is Burrowz is wrong again?

 Forum: General Boxing Chat   Topic: Spence-Crawford will be modern day Hagler-Hearns

Posted: Tue Oct 16, 2018 12:38 pm 

Replies: 23
Views: 135


promoters and networks don't like sharing $. This is why I think this is just bob father posturing. With some much money that has to be shared so many ways, they are not going to try to undersell this fuckin fight. We saw the same shit with Manny Floyd, that shit didnt take long because of ducking,...

 Forum: Off Topic   Topic: I'm in the UK mates

 Post subject: Re: I'm in the UK mates
Posted: Tue Oct 16, 2018 12:00 pm 

Replies: 20
Views: 60


Da fuck you doing over there?

 Forum: General Boxing Chat   Topic: Spence-Crawford will be modern day Hagler-Hearns

Posted: Tue Oct 16, 2018 11:58 am 

Replies: 23
Views: 135


promoters and networks don't like sharing $.

 Forum: General Boxing Chat   Topic: Spence-Crawford will be modern day Hagler-Hearns

Posted: Tue Oct 16, 2018 11:47 am 

Replies: 23
Views: 135


I hate to agree with Fat Dan, but...

http://www.espn.com/boxing/story/_/id/2 ... ls-results

 Forum: Off Topic   Topic: OFFICIAL: Pot Stocks Thread

Posted: Tue Oct 16, 2018 11:44 am 

Replies: 4
Views: 20


Its people like you who put small businessmen out of business, LMAO

 Forum: General Sports Discussion   Topic: 2 to beat Khabib Nurmagomedov

Posted: Tue Oct 16, 2018 11:43 am 

Replies: 32
Views: 273


Khabib calling out Floyd now, LMAO

 Forum: General Boxing Chat   Topic: Spence-Crawford will be modern day Hagler-Hearns

Posted: Tue Oct 16, 2018 7:54 am 

Replies: 23
Views: 135


Nobody would be more excited than me if this shit comes off, but I just don't see it.

 Forum: Off Topic   Topic: I would vote for a Trump-Kanye 2020 ticket

Posted: Tue Oct 16, 2018 7:52 am 

Replies: 11
Views: 53


Allah.....save Burowz. You don't really want me to start talking about Islam. :lol: Just remember, Jermz, like 100 million eligible Americans didn't vote in the 2016 presidential election. We are some non-giving-a-fuck-motherfuckers. lol I honestly believe Trump will win again. The left is too hung...

 Forum: General Sports Discussion   Topic: Burowz once said Case Keenum> Kirk Cousins

Posted: Tue Oct 16, 2018 7:51 am 

Replies: 14
Views: 123


Luckily for Case Keenum, Nathan Peterman is in the NFL.



If Kaep ever gets the NFL into a courtroom over his collusion case, all he has to do is show video of Peterman playing. Case closed.

 Forum: General Sports Discussion   Topic: 2 to beat Khabib Nurmagomedov

Posted: Tue Oct 16, 2018 7:50 am 

Replies: 32
Views: 273


so Conor seems to be going out of his way to stay in the public eye following his humiliation. Its one of 2 things. One, its a calculated PR move to keep his brand afloat. Nobody wants to see another Ronda Rousey. You lost, you're still a great fighter, you'll be back, show the world you're still a...

 Forum: General Sports Discussion   Topic: 2018 NFL Season

 Post subject: Re: 2018 NFL Season
Posted: Tue Oct 16, 2018 7:49 am 

Replies: 791
Views: 9495


That's a cold way to go out.

 Forum: General Boxing Chat   Topic: Crawford vs. Benavidez GYM CONFRONTATION

Posted: Mon Oct 15, 2018 3:24 pm 

Replies: 81
Views: 565


I would rather not take that chance. Next year...no reason not to.

 Forum: Off Topic   Topic: I would vote for a Trump-Kanye 2020 ticket

Posted: Mon Oct 15, 2018 3:21 pm 

Replies: 11
Views: 53


lmao

 Forum: General Boxing Chat   Topic: How Bud Crawford got so tough

Posted: Mon Oct 15, 2018 3:09 pm 

Replies: 5
Views: 54


Ya I heard this stuff some months back. Aint no type of pain quite like momma pain.

These type of strong ppl cant be created in this environment we tryna make now...because we tryna make these kids soft as fuck.

But aint the only way, so theres hope.



Truth
Sort by:  
 
 
Page 1 of 350 [ Search found 8726 matches ]


Board index » Search


Jump to: