* Points   
Register    Login    Forum    Search    FAQ

Board index » Search


Search found 14122 matches
Search these results:

Search
Author Message

 Forum: General Sports Discussion   Topic: The most dominant female athlete of all time

Posted: Fri Aug 17, 2018 4:46 pm 

Replies: 23
Views: 510


Apparently she found out her sisters killer was getting paroled before the match. thats fucked up. how does a murderer ever see the light of day again?? only in this stupid ass country. Jury trial, that's how. There were 2 mistrials, and he pleaded no contest before the 3rd trial. So I reckon a jur...

 Forum: General Sports Discussion   Topic: The most dominant female athlete of all time

Posted: Fri Aug 17, 2018 1:23 pm 

Replies: 23
Views: 510


Apparently she found out her sisters killer was getting paroled before the match.

 Forum: General Boxing Chat   Topic: Danny Garcia vs Shawn Porter thread /predictions

Posted: Thu Aug 16, 2018 12:31 pm 

Replies: 39
Views: 443


Yeah Angel jus talks money, and hes put on weight since Danny been fed. Father and Son are both well fed and lazy. I just believe that Swift will get it up for this fight. But itll be a close one either way i think.

 Forum: General Sports Discussion   Topic: The Eagles vs Notorious October 6th????

Posted: Thu Aug 16, 2018 1:11 am 

Replies: 52
Views: 769


Wouldnt it be a thing if someone pulls out, and Lee scores KO victory. :hearty-laugh: Another one of those UFC sugar to shit moments.

 Forum: General Sports Discussion   Topic: 2018 NFL Season

 Post subject: Re: 2018 NFL Season
Posted: Wed Aug 15, 2018 7:35 pm 

Replies: 93
Views: 1116


gruberisgod wrote:
As of ten minutes ago, Jalen Ramsey is my favorite DB of all time.


Its all time caliber shit man. He marked every qb in the league with a description. If he does out and pumps their tits after the fact...wow.

 Forum: General Boxing Chat   Topic: ERROL vs CANELO

 Post subject: Re: ERROL vs CANELO
Posted: Wed Aug 15, 2018 6:28 pm 

Replies: 11
Views: 127


Yous the new sweet errol hater :lol:

 Forum: General Sports Discussion   Topic: 2018 NFL Season

 Post subject: Re: 2018 NFL Season
Posted: Wed Aug 15, 2018 2:09 pm 

Replies: 93
Views: 1116


I like it!

 Forum: General Boxing Chat   Topic: ERROL vs CANELO

 Post subject: Re: ERROL vs CANELO
Posted: Wed Aug 15, 2018 1:45 pm 

Replies: 11
Views: 127


Errol wont bite.

 Forum: Off Topic   Topic: I'm an atheist.

 Post subject: Re: I'm an atheist.
Posted: Wed Aug 15, 2018 10:39 am 

Replies: 35
Views: 4376


Christopher Hitchens was a repressed homosexual who was deeply in love with Martin Amis for most of his life. So in love that he fucked Amis' sister as a matter of spite I reckon. Hitchens was angry most of his life which is why I believe he was such a bastard of an atheist. He was likely treated p...

 Forum: General Boxing Chat   Topic: ERROL vs CANELO

 Post subject: Re: ERROL vs CANELO
Posted: Wed Aug 15, 2018 10:14 am 

Replies: 11
Views: 127


Well, its public knowledge that Spence did Floyd some work in sparring and blacked his eye. Same Floyd blackwashed Canelo. I dont think Canelo is much better, nor will he get any better. By time this fight happens, Spence probably will be at his Prime.

 Forum: Off Topic   Topic: I'm an atheist.

 Post subject: Re: I'm an atheist.
Posted: Tue Aug 14, 2018 11:33 pm 

Replies: 35
Views: 4376


Well you're not second to me in saying youd burn down a catholic church if they put hands on your kid. But they dont have any special patent on pedophilia. People with power been doing nasty things to children for thousands of years and then try to cover it up. Some people are fucked....that's just ...

 Forum: General Boxing Chat   Topic: ERROL vs CANELO

 Post subject: Re: ERROL vs CANELO
Posted: Tue Aug 14, 2018 10:10 pm 

Replies: 11
Views: 127


Canelo would be tough for Spence. But I dont think hes a better boxer. Hes got the better mug by default, and likely stronger. I think Spence has the better battery, a bit more speed, and is the better boxer. I wont let my fandom say Spence outright. But it wouldnt be no ass whuppin either way.

 Forum: General Boxing Chat   Topic: ERROL vs CANELO

 Post subject: ERROL vs CANELO
Posted: Tue Aug 14, 2018 4:28 pm 

Replies: 11
Views: 127


Yup thats right. Fishnet is up to his tricks. Cant get Spence to sign, so hes going to dangle the Canelo carrot over him....no doubt with a multiple fight deal in the contract.

Should Spence?

 Forum: General Sports Discussion   Topic: Ya ready for some fantasy football?

Posted: Tue Aug 14, 2018 2:51 pm 

Replies: 112
Views: 1511


I am good with whatever time. Ive been setting and shifting the time so certain ppl can make it. There has to be a time where everyone can make the fucking thing. Ppl wanna do the draft early while their in the he-man briefs eating a bowl of cereal, cool, just say so.

 Forum: General Sports Discussion   Topic: Ya ready for some fantasy football?

Posted: Mon Aug 13, 2018 10:25 pm 

Replies: 112
Views: 1511


Alright fargs, august 26th 730pm.

 Forum: General Sports Discussion   Topic: Ya ready for some fantasy football?

Posted: Mon Aug 13, 2018 3:37 pm 

Replies: 112
Views: 1511


Austin_3:16 wrote:
Work excusing, i dont know how you mfers cant find and reserve a mere 45 min for a draft.


thats my exact excuse. i work every other weekend. unfortunately Sept 2nd is my weekend to work. I'll be home by 8:30 pm.


How about we move it up, same time on the sunday before?

 Forum: General Sports Discussion   Topic: Ya ready for some fantasy football?

Posted: Mon Aug 13, 2018 2:31 pm 

Replies: 112
Views: 1511


Work excusing, i dont know how you mfers cant find and reserve a mere 45 min for a draft.

 Forum: General Sports Discussion   Topic: Ya ready for some fantasy football?

Posted: Mon Aug 13, 2018 12:44 pm 

Replies: 112
Views: 1511


Kidcole! I dont even know if that kid logs on anymore.

 Forum: General Sports Discussion   Topic: Ya ready for some fantasy football?

Posted: Sun Aug 12, 2018 8:26 pm 

Replies: 112
Views: 1511


Alright fargots. 715pm est sept 2nd. Who got beef with it?

 Forum: General Sports Discussion   Topic: Ya ready for some fantasy football?

Posted: Sun Aug 12, 2018 8:17 pm 

Replies: 112
Views: 1511


Im down for either date at 730 est

 Forum: General Sports Discussion   Topic: 2018 NFL Season

 Post subject: Re: 2018 NFL Season
Posted: Sun Aug 12, 2018 2:54 pm 

Replies: 93
Views: 1116


:hearty-laugh:

Im gonna log in an deal with the draft time later. Faggots.

 Forum: Off Topic   Topic: Best video game you ever played

Posted: Sat Aug 11, 2018 10:44 am 

Replies: 49
Views: 2952


Youre hilarious bro.

 Forum: Off Topic   Topic: Best video game you ever played

Posted: Fri Aug 10, 2018 9:31 am 

Replies: 49
Views: 2952


Tecmo Super Bowl lll: Final Edition, for SNES. 74 game win streak, snapped. i was devestated last night. Thats 3 consecutive 19-0 seasons, 17-0 in season 4. lost 24-21 in the afc title game. Hurts so much. I feel like Ronda Rousey. :lol: Got it working??? :lol: :lol: :lol: Gotta lose sometime man. ...

 Forum: Off Topic   Topic: Best video game you ever played

Posted: Fri Aug 10, 2018 9:19 am 

Replies: 49
Views: 2952


Tecmo Super Bowl lll: Final Edition, for SNES. 74 game win streak, snapped. i was devestated last night. Thats 3 consecutive 19-0 seasons, 17-0 in season 4. lost 24-21 in the afc title game. Hurts so much. I feel like Ronda Rousey. :lol: Got it working??? :lol: :lol: :lol: Gotta lose sometime man. ...

 Forum: General Boxing Chat   Topic: Sounds like Wilder vs Fury for December

Posted: Fri Aug 10, 2018 8:45 am 

Replies: 6
Views: 108


Yeah. But it sounds like its going down.
Sort by:  
 
 
Page 1 of 565 [ Search found 14122 matches ]


Board index » Search


Jump to: